پیام سپاهان
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد:
راه‌اندازی هیأت مجازی برای جلوگیری از قطع ارتباط فرهنگی
يکشنبه 10 فروردين 1399 - 10:48:18
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از برگزاری ویژه برنامه‌های اعیاد شعبانیه در هیأت مجازی این اداره کل خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حسین بلک، اظهارکرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و دستور شورای تأمین و ستاد مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر برگزار نکردن برنامه‌هایی که منجر به تجمع می‌شود، اداره کل اوقاف استان هیأت مجازی را برای جلوگیری از قطع ارتباط فرهنگی با جامعه راه‌اندازی کرد.
وی با اشاره به در پیش بودن اعیاد شعبانیه، افزود: برنامه‌های مختلفی به مناسبت اعیاد شعبانیه در هیأت مجازی استان تدوین شده که در این ایام اجرا می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه ویژه برنامه‌های اعیاد شعبانیه در این هفته تصریح کرد: این برنامه‌ها در درگاه مجازی امامزادگان شاخص استان اصفهان به‌صورت مستقیم پخش می‌شود.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، وی با بیان اینکه تلاش همه باید برای اقدامات پیشگیرانه از کرونا باشد، گفت: امیدواریم با تلاش مسئولان و رعایت نکات بهداشتی توسط مردم شاهد ریشه کن شدن هرچه زودتر ویروس کرونا در کشور باشیم و سلامتی کامل به جامعه برگردد.
وی با اشاره به اینکه مناجات شعبانیه نیز هر شب جمعه از تعدادی از بقاع استان و شهرستان ها به صورت مجازی پخش می شود، خاطرنشان کرد: بر مبنای شرایط گسترش تمدن‌سازی براساس بیانیه گام دوم رهبری، تلاش می‌کنیم مراسم نیمه شعبان در استان برگزار شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/131682/راه‌اندازی-هیأت-مجازی-برای-جلوگیری-از-قطع-ارتباط-فرهنگی
بستن   چاپ