پیام سپاهان
رئیس پلیس راهور استان اصفهان:
اعمال جریمه‌ تردد سفرهای غیرضروری تا 23 فروردین ادامه دارد
شنبه 16 فروردين 1399 - 14:31:05
پیام سپاهان - اصفهان-رئیس پلیس راهور استان اصفهان از اعمال جریمه های سنگین و توقیف خودرو برای سفرهای غیرضروری در این استان تا 23 فروردین ماه خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به شیوع بیماری کرونا کووید 19 در استان اصفهان اظهار داشت: اعمال طرح زوج و فرد از در منازل و جریمه‌های 500 هزارتومانی برای سفرهای غیرضروری تا 23 فروردین ماه ادامه دارد.
وی افزود: مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه‌های رانندگی تا 23 فروردین ماه تعطیل خواهد بود.
پارک خودروها در حاشیه رودخانه کماکان ممنوع است
رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اینکه پارک خودروها در حاشیه رودخانه کماکان ممنوع است، تصریح کرد: برای حفظ سلامت شهروندان تردد خودرو در شهر با محدودیت همراه شده است و طرح زوج و فرد اعمال شده تا پایان مصوبه ستاد مبارزه با کرونا استان برقرار است و کادر درمانی از جمله پزشکان و پرستاران شامل این محدودیت نیستند.
وی بیان داشت: وضعیت تصادفات فوتی از ابتدای طرح نوروزی تا پایان سیزدهم فروردین ماه بدون تغییر بوده و تصادفات جرحی با 39 درصد و تصادفات خسارتی هم با 60 درصد کاهش همراه بوده است.
جریمه 97 هزار و 506 خودرو تا 13 فروردین ماه در اصفهان
سرهنگ محمدی با بیان اینکه تا سیزدهم فروردین ماه با اعمال قانون زوج و فرد تعداد 97 هزار و 506 خودرو جریمه شدند، اظهار داشت: تعداد 11 هزار و 407 خودرو در کنار حاشیه زاینده رود جریمه شدند و تعداد 36 خودرو از بیشه ناژوان و حاشیه زاینده رود به پارکینگ منتقل شدند.
وی با تاکید بر اینکه اعمال قانون زوج و فرد برای راکبان موتورسیکلت با جدیت اعمال خواهد شد، گفت: شهروندان در روزهای دوازدهم و به ویژه سیزدهم فروردین ماه با کاهش 95 درصد، تردد را به حداقل ممکن رساندند اما در روز چهاردهم شاهد افزایش تردد به ویژه با موتورسیکلت در شهر هستیم که لازم است توصیه‌ها با جدیت دنبال شود.
سرهنگ محمدی ابراز داشت: در روز دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه، یک هزار و 980 خودرو جریمه شدند، 195 خودرو و 33 موتورسیکلت توقیف و هزار و 878 خودرو از مبادی ورودی و خروجی استان عودت داده شد.
وی افزود: چنانچه خودروهایی در شهر تردد کنند که به سفر غیرضروری به اصفهان اقدام کردند و بومی نیستند و یا از یک شهرستان به شهرستان دیگری سفر غیرضروری دارند مشمول 500 هزار تومان جریمه و توقیف یک ماهه خودرو خواهند شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/131958/اعمال-جریمه‌-تردد-سفرهای-غیرضروری-تا-23-فروردین-ادامه-دارد
بستن   چاپ