پیام سپاهان
فرماندار نطنز: فرهنگ از خود گذشتگی و ایستادگی باید در برابر هجمه دشمنان ترویج شود
چهارشنبه 1 آذر 1396 - 5:30:00 PM
ایرنا - فرهنگی
سپاهان نیوز - کاشان- ایرنا- فرماندار نطنز گفت: ترویج فرهنگ از خود گذشتگی، شهادت و ایستادگی در برابر زور با توجه به هجوم همه جانبه جبهه استکبار به اصول انقلاب و نظام ضرورتی انکار ناپذیر است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، 'یوسف حسنی' روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری آئین «روز حماسه و ایثار شهرستان نطنز» بیان کرد: ایستادگی، از خود گذشتگی و شهادت مفاهیمی هستند که باید بیشتر در جامعه تبیین شده و البته این مهم به عنوان فرهنگ باید از پدران و مادران به نوجوانان و جوانان انتقال یابد.
وی افزود: امنیت، سربلندی، اقتدار و آسایش کنونی ملت ایران مرهون از خود گذشتگی ایثارگران و جانفشانی شهداست و پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا نیز الگوی صبر و پایداری هستند که مسئولان باید از هر فرصتی برای قدردانی از آنها بهره ببرند.
فرماندار نطنز 9 آذر را فرصت خوبی برای گرامیداشت جایگاه ایثارگران و خانواده های شهدا عنوان و بر تلاش همه دستگاه های اجرایی برای برگزاری هر چه با شکوه سالروز حماسه و ایثار شهرستان نطنز تاکید کرد.
امام جمعه نطنز هم در این جلسه عنوان کرد: نهم آذر 1360 یادآور اعزام بیش از 70 نفر از نیروهای داوطلب برای حضور در عملیات طریق‌ القدس و تشییع پیکر پاک 10 شهید والا مقام می باشد که در یاد مردم این شهرستان جاوید شدند.
حجت الاسلام 'روح الله امینی' اضافه کرد: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ شهادت یعنی تعظیم در برابر شعائر الهی که به طور حتم در دنیا و آخرت پاداش دارد و به انتقال فرهنگ از خود گذشتگی، خود باوری و شهادت بین نسل جدید در راستای تحکیم مبانی انقلابی کمک می کند.
نطنز 150 شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است؛ این شهرستان با نزدیک به 47 هزار نفر جمعیت در فاصله 125 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
7430/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/13228/فرماندار-نطنز--فرهنگ-از-خود-گذشتگی-و-ایستادگی-باید-در-برابر-هجمه-دشمنان-ترویج-شود
بستن   چاپ