پیام سپاهان
رئیس جمعیت هلال‌احمر خمینی‌شهر خبر داد:
اهدای بیش از 15 میلیارد ریال کمکهای مردم خمینی‌شهر به زلزله‌زدگان
چهارشنبه 1 آذر 1396 - 5:47:40 PM
خبرگزاری مهر
سپاهان نیوز - خمینی شهر- رئیس جمعیت هلال‌احمر خمینی‌شهر گفت: طی روزهای گذشته 160 تن کمک‌های نقدی و غیر نقدی به ارزش بیش از 15 میلیارد ریال توسط مردم خمینی‌شهر با 12 کامیون به مناطق زلزله‌زده ارسال شد.

محمدعلی تاج دره در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این محموله طی دو مرحله با همکاری و حمایت مجمع خیرین بیمارستان ساعی، اصناف و اقشار مختلف مردم جمع‌آوری و اهداء شد.
برپایی موکب پذیرایی از زلزله‌زدگان با ابتکار عمل هیئت‌های مذهبی خمینی شهر
وی با بیان اینکه با استقرار پایگاه ثابت پخت و توزیع غذا توزیع گرم بین مردم در منطقه ثلاث باباجانی شروع شده است، بیان داشت: با ابتکار عمل و حمایت هیئت‌های مذهبی خمینی شهر موکب پذیرائی از زلزله‌زدگان در منطقه مستقر و فعالیت خود را آغاز می‌کند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر خمینی‌شهر تصریح کرد: در چند روز گذشته 160 تن انواع مایحتاج مردم منطقه اعم از پتو، مواد خوراکی، کانکس، مواد بهداشتی و دو کامیون آب‌معدنی، وسایل گرمایشی و چادر به منطقه تعیین‌شده ارسال شد.
وی با اشاره به اینکه مجموع کمک‌های نقدی جمع‌آوری‌شده در حدود 230 میلیون ریال بوده است، گفت: در حال حاضر 30 نفر از نیروهای امدادی و خدمات رسان هلال‌احمر شهرستان به همراه داوطلبین برای استقرار پایگاه ثابت پذایرئی از زلزله زدگان به منطقه اعزام‌ شده‌اند.
استقرار پایگاه امدادی خمینی‌شهر
وی اضافه کرد: با توجه به استقرار پایگاه امدادی شهرستان خمینی‌شهر روند دریافت و ارسال کمک‌های مردم به منطقه ادامه خواهد داشت.
تاج دره با تشکر از همراهی مسئولان شهرستان، خیرین بیمارستان ساعی و همه کسانی که به مجموعه هلال‌احمر کمک و حمایت کردند، از همه مردم و خیرین شهرستان خواست به روند خدمت‌رسانی و کمک به زلزله‌زدگان از طریق پایگاه‌های معرفی‌شده، ادامه دهند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/13229/اهدای-بیش-از-15-میلیارد-ریال-کمکهای-مردم-خمینی‌شهر-به-زلزله‌زدگان
بستن   چاپ