پیام سپاهان
ارتفاعات فریدن سفیدپوش شد
چهارشنبه 1 آذر 1396 - 8:19:19 PM
ایرنا - اقتصادی
سپاهان نیوز - اصفهان - ایرنا - رئیس اداره هواشناسی فریدن از سفیدپوش شدن ارتفاعات این شهرستان بر اثر بارش برف خبر داد.
" نوروز ملکی " روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا بدون اشاره به میزان بارش برف در ارتفاعات این شهرستان اضافه کرد: صبح امروز بارش برف ارتفاعات شهرستان فریدن را سفید پوش کرد.
وی همچنین میزان بارش باران در این شهرستان در روز چهارشنبه را 0.6 میلی متری اعلام کرد و افزود: انتظار مردم فریدن برای بارش رحمت الهی روز چهارشنبه با نخستین باران پاییزی به سر آمد و بارش باران رنگ و بوی تازه ای به شهرها و روستاهای این شهرستان بخشید.
رئیس اداره هواشناسی فریدن با بیان اینکه هم اکنون آسمان فریدن نیمه ابری است از احتمال بارش پراکنده در ساعات آینده در این شهرستان خبر داد و گفت: شرایط جوی غرب استان اصفهان همراه با ناپایداری ها به شکل نیمه ابری گاهی افزایش ابر ،وزش باد ، بارش های پراکنده برف و باران و مه آلودگی به ویژه در غرب استان خواهد بود.
وی تصریح کرد: کمینه دما هوا در مناطق غرب استان طی 24 ساعت آینده 2 تا 4 درجه کاهش می یابد.
ملکی گفت: از فردا تا جمعه سامانه بارشی از منطقه خارج خواهد شد و با پدیده کاهش دما و وزش باد رو به رو خواهیم بود.
رئیس اداره هواشناسی فریدن گفت: با توجه به کاهش بارندگی ها در سال زراعی جدید در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته روند کاهش ذخایر آب زیر زمینی و خشکسالی هیدرولوژیکی کماکان ادامه دارد.
وی افزود: شاخص های اقلیمی نشان می دهند که شرایط بارش های پاییز امسال کمتر از نرمال و این شرایط در نواحی غرب استان بیشتر خواهد بود.
فریدن با جمعیت بیش از 49 هزار نفر در 140 کیلومتری غرب استان واقع است.
9861 / 2093 ** خبرنگار: فاطمه زمانی** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

http://www.sepahannews.ir/fa/News/13231/ارتفاعات-فریدن-سفیدپوش-شد
بستن   چاپ