پیام سپاهان
حادثه رانندگی در بزرگراه معلم اصفهان هشت مصدوم برجاگذاشت
پنجشنبه 2 آذر 1396 - 9:08:33 AM
ایرنا - اجتماعی
سپاهان نیوز - اصفهان- ایرنا- برخورد 2 دستگاه خودروی سواری پژو 206 با یک کامیون عصر چهارشنبه گذشته در بزرگراه معلم اصفهان به مصدوم شدن هشت سرنشین این خودروها منجر شد.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان چهارشنبه شب در گفت و گو به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعت 15 و 42 دقیقه امروز به اتاق فرمان اورژانس اعلام و در پی آن سه واحد امدادی از اورژانس 115 شاهین شهر به محل سانحه اعزام شد.
دکتر غفور راستین افزود: در این حادثه رانندگی 6 مرد و 2 زن مصدوم شدند که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی درمحل حادثه به بیمارستان های گلدیس شاهین شهر و الزهرا (س) اصفهان منتقل شدند.
علت این حادثه از سوی ماموران راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در دست بررسی است.
13 اردیبهشت امسال نیز در پی واژگونی یک دستگاه مینی بوس در بزرگراه معلم ابتدای جاده اصفهان به سمت تهران ، 23 تن ازسرنشینان این خودرو مصدوم شدند.
17 آبان سال گذشته نیز براثر تصادف زنجیره ای 6 خودروی سنگین در آزادراه معلم اصفهان یکی از افراد گرفتار شده در خودرو، در دم جان باخت و 2 مرد نیز از ناحیه کمر و قفسه سینه دچار مصدومیت شده بودند.
پیش از این و در سال های چند دستگاه اتوبوس مسافربری در بزرگراه پرتردد معلم اصفهان واژگون
و مسبب کشته شدن یا مصدوم شدن شماری از مسافران شده بودند.
فوریت های پزشکی شهرستان شاهین شهر و میمه از یک اتاق فرمان 115، 4 پایگاه فوریت‌های پزشکی شهری، 5 جاده‌ای و 54 نفر پرسنل اورژانس پیش‌بیمارستانی برخوردار است.
شهرستان شاهین شهر در 20 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
ت/7135 / 6022 خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون - انتشار دهنده : عمادی

http://www.sepahannews.ir/fa/News/13244/حادثه-رانندگی-در-بزرگراه-معلم-اصفهان-هشت-مصدوم-برجاگذاشت
بستن   چاپ