پیام سپاهان
سقف آرزوهای تیم های کار آفرینی باید بلند باشد
پنجشنبه 2 آذر 1396 - 2:14:58 PM
ایسنا - علمی و آموزشی
سپاهان نیوز - یک عضو شورای اسلامی شهر گفت: افرادی کارآفرین خواهند شد که اگر نقصی را در محیط اطرافشان دیدند با چشم تهدید با آن نگاه نکنند بلکه به عنوان یک فرصت به آن بنگرند. ایرادها رو ببیند و به فرصت تبدیل کنند.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان، کوروش خسروی در همایش کارآفرینی سلامت که در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: من دانشجوی ورودی سال 1366 دانشگاه اصفهان بوده‌ام و در دانشگاه هر هفته فیلم‌های روز و کلاسیک پخش می‌شد. از همان زمان به هنر و سینما علاقه مند شدم و حتی چند فیلمنامه نوشتم و فروختم و برای یک کار هم اجازه ساخت گرفتم.
وی خطاب به دانشجویان گفت: برای خودتان یک مأموریت تعریف کنید و فکر کنید قرار است 120 سال عمر کنید. ببینید چه دنیایی تحویل گرفته‌اید و چه دنیایی تحویل خواهید داد. آیا شما دنیای بهتری را پس از 120 سال تحویل خواهید داد یا خیر؟
این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: محیط تأثیر بسزایی در ارتقای توانمندی افراد دارد و نقش محیط در بروز قابلیت‌های کارآفرینی افراد نیز بسیار مؤثر است.
خسروی با طرح این پرسش که چطور می‌توان یک اکوسیستم خوب کارآفرینی بوجود آورد؟ خاطرنشان کرد: در کنار فعالیت‌هایی که در جامعه انجام می‌گیرد، دولت نیز باید بهبود شرایط خودش به موضوع کارآفرینی بپردازد و در آن تأثیر گذار باشد، به نظر می‌رسد برای مدیریت بهتر شهر و کشور باید یک اکوسیستم کارآفرینی ایجاد کرد.
وی با بیان اینکه برای موفقیت در کارآفرینی باید به صورت تیمی عمل کرد، ادامه داد: سقف آرزوهای این تیم باید بلند باشد. چند نفری که دور هم جمع می‌شوند باید یک تیپ داشته باشند و تقریباً شبیه به هم و در واقع همگن باشند.
خسروی افزود: افرادی کارآفرین خواهند شد که اگر نقصی را در محیط اطرافشان دیدند با چشم تهدید با آن نگاه نکنند بلکه به عنوان یک فرصت به آن بنگرند. ایرادها رو ببیند و به فرصت تبدیل کنند.
کد خبرنگار: 13017
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/13272/سقف-آرزوهای-تیم-های-کار-آفرینی-باید-بلند-باشد
بستن   چاپ