پیام سپاهان
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:
شکست داعش بر اقتدار جبهه اسلام افزود
پنجشنبه 2 آذر 1396 - 4:24:22 PM
ایرنا - سیاسی
سپاهان نیوز - کاشان- ایرنا- نماینده نطنز و قمصر و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: شکست داعش توسط محور مقاومت سیلی محکمی به ایالات متحده آمریکا و حامیان این گروه تروریستی بود و بر اقتدار جبهه اسلام افزود.
'مرتضی صفاری نطنزی' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پیروزی محور مقاومت در برابر داعش و شکست سایر گروه‌های تکفیری رویدادی تاریخی در جهان اسلام است که بر قدرت جمهوری اسلامی ایران نیز افزود و باید گرامی داشته شود.
وی با اشاره به شادی مردم سوریه و عراق از نابودی داعش و آزادسازی آن کشورها افزود: 80 درصد سوریه و 60 درصد از کشور عراق در اشغال نیروهای داعش بود اما با مشارکت نیروهای محور مقاومت، حضور حشد الشعبی و همراهی سپاه بساط داعش برچیده شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پایان داعش بار دیگر استکبار را تحقیر کرد و آمریکائی‌ها و هم‌پیمانانش که از این گروه حمایت می‌کردند نیز ضربه سنگینی خوردند و به شدت عصبانی هستند.
او اضافه کرد: این پیروزی با هدایت های مدبرانه مقام معظم رهبری و جانفشانی‌های شهدای مدافع حرم، جانبازان و ایثارگران، اتحاد کشورهای ایران، سوریه، لبنان، عراق و سایر متحدان با محور مقاومت به دست آمد و جمهوری اسلامی با ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان به عنوان یک قدرت برتر جهانی بار دیگر اقتدار خود را به رخ دشمنان کشید.
صفاری عنوان کرد: بی شک آنچه موجب اقدام های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در دشمنی با نیروی مقتدر و مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شده، نقش‌آفرینی‌های این نهاد انقلابی در عرصه‌های مختلف نظام و کشور است.
نماینده مرم نطنز و قمصر در مجلس همچنین گفت: این شکست‌ها به طور قطع موجب تضعیف جایگاه ایالات متحده آمریکا در افکار عمومی شد اما رویارویی جبهه حق و باطل همچنان ادامه یافته و آمریکا دست از دشمنی با ایران برنخواهد داشت.
گروه تروریستی داعش (خلافت اسلامی خودخوانده عراق و شام) که به گزارش سازمان های بین المللی و حقوق بشری بدترین جنایت ها را علیه غیرنظامیان در تاریخ معاصر به نام خود رقم زده، پس از چندین سال ایستادگی و مبارزه رزمندگان جبهه مقاومت، آخرین پایگاه متمرکز خود در شهر البوکمال سوریه را از دست داد و برچیده شد.
خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
7430/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/13283/شکست-داعش-بر-اقتدار-جبهه-اسلام-افزود
بستن   چاپ