پیام سپاهان
تیم شهرضا قهرمان المپیاد ورزشی بانوان روستایی استان اصفهان شد
پنجشنبه 2 آذر 1396 - 5:30:36 PM
ایرنا - ورزشی
سپاهان نیوز - اصفهان - ایرنا - تیم شهرضا به مقام قهرمانی نهمین دوره المپیاد ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی بانوان روستایی استان اصفهان دست یافت.
به گزارش ایرنا، در این رقابت‌ها که با حضور افزون بر 200  ورزشکار از 18 تیم روز پنجشنبه در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم از توابع شهرستان فلاورجان اصفهان برگزار شد، تیم لنجان دوم شد و کاشان بر سکوی سوم ایستاد.
دراین مسابقات همچنین تیم فلاورجان به عنوان تیم اخلاق معرفی شد.
در مسابقات انفرادی و در رقابت‌های پیاده روی چند نفره، لنجان اول شد تیم های نطنز و چادگان به مقام دوم و سوم دست یافتند.
در رشته دوزپا تیم شهرضا به مقام قهرمانی رسید و پس از آن اصفهان و کاشان به ترتیب عنوان های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
رشته طناب زنی نیز با قهرمانی حدیث زمانی از شهرستان مبارکه همراه بود و پس از این ورزشکار زهرا السادات واعظی به مقام نایب قهرمانی رسید و فاطمه غائبی از کاشان سوم شد.
در رشته لی لی مرحله ای نیز ملیحه برزگر از کاشان قهرمان شد، مرضیه بهرامی از چادگان بر سکوی دوم ایستاد و فرنوش شاهین از خمینی شهر مقام سوم را از آن خود کرد.
در مسابقه نشانه روی پا، ناهید بهارلو از بویین میاندشت و سیما محمدپور از شهرضا بطور مشترک اول شدند و سمیرا یکه سوار از نطنز و فرشته علیان از فلاورجان به ترتیب به عنوان های دوم و سوم دست یافتند.
در رشته هفت سنگ مهارتی نیز، ملیکا حسینی از زنجان به مقام قهرمانی دست یافت، عاطفه قاسمی از آران و بیدگل دوم شد و شهره محمودی از شهرضا بر سکوی سوم ایستاد.
شهر ابریشم از توابع شهرستان فلاورجان در 15 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت/ 6020 / 2093 ** خبرنگار: علیرضا حکیمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

http://www.sepahannews.ir/fa/News/13288/تیم-شهرضا-قهرمان-المپیاد-ورزشی-بانوان-روستایی-استان-اصفهان-شد
بستن   چاپ