پیام سپاهان
قبور مطهر شهدای گلپایگان عطرافشانی شد
پنجشنبه 2 آذر 1396 - 6:25:14 PM
ایرنا - اجتماعی
سپاهان نیوز - اصفهان- ایرنا - قبور مطهر شهدای والامقام گلپایگان همزمان با هفته بسیج در گلزارهای این شهرستان غبارروبی و عطر افشانی شد.
به گزارش ایرنا، خانواده معظم شهدا، پاسداران، بسیجیان، نیروهای انتظامی مسئولان و قشرهای مردم گلپایگان، عصر پنجشنبه با حضور بر مزار شهیدان این دیار، با ادای احترام، نثارگل و خواندن فاتحه، باردیگر با آرمان‏ های شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تجدید پیمان کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران گلپایگان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: بمناسبت هفته بسیج بیش از300 عنوان برنامه در سطح رده های مقاومت و با حضور قشرهای مردم در این شهرستان در حال اجراست.
سرهنگ دوم پاسدار محمود فروزاد، برگزاری چند یادواره شهدا، گردهمایی حلقه های صالحین در نمازجمعه، برگزاری نشست های بصیرت افزایی، روشنگری، معرفتی و فرهنگی، همایش پیاده روی خانوادگی، اجرای برنامه های متنوع ورزشی، سخنرانی و بیان گزارش فعالیت در نماز جمعه و شورای اداری، عطر افشانی و غبارروبی مزار شهیدان در گلزارهای شهدا و اجرای طرح محله محور با عنوان " حماسه امنیت و خدمت " را از جمله برنامه های هفته بسیج در شهرستان گلپایگان عنوان کرد.
وی به سالگرد فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) پنجم آذرماه 1358 در تشکیل شجره بسیج اشاره کرد و افزود: به همین مناسبت، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان گلپایگان با عنوان "شکوه مقاومت" در سه راه آیت الله طالقانی واقع در خیابان امام خمینی(ره) این شهر با حضور قشرهای مردم و مسئولان برگزار می شود.
هفته بسیج از 29 آبان آغاز شده و تا پنجم آذر ادامه دارد.
شهرستان گلپایگان در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس 372 شهید والامقام تقدیم اسلام کرده است.
شهرستان گلپایگان با حدود 90 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
ت/7138 / 2093 ** خبرنگار: محمدحسین توفیقی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

http://www.sepahannews.ir/fa/News/13292/قبور-مطهر-شهدای-گلپایگان-عطرافشانی-شد
بستن   چاپ