پیام سپاهان
معاون نظارت و ارزیابی دانشگاه فرهنگیان:
باید از مهجوریت اجتماعی بیرون بیاییم
شنبه 4 آذر 1396 - 4:00:35 PM
ایسنا - علمی و آموزشی
سپاهان نیوز - معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان گفت: برای تدوین برنامه ای به منظور تربیت معلم در کشور که سال‌ها زمین مانده است به شدت نیاز به کمک داریم و در این خصوص برای ایجاد همدلی و همفکری رسانه‌ها نقش موثری دارند.
به گزارش خبرنگار ایسنا - منطقه اصفهان، غلامرضا کیانی امروز (شنبه) در اولین سمپوزیوم تربیت‌ معلم تطبیقی، اظهار کرد: تاریخ پرافتخار تربیت معلم در این کشور حتی برای خارجی‌ها نیز دارای نکات مثبتی است. این دستاوردها در سایه منویات رهبر و پوششهای فعال دانشگاه فرهنگیان قابل دستیابی است.
وی با اشاره به برگزاری این سمپوزیوم ادامه داد: با توجه به اهمیت تربیت معلم بر آن شدیم از فعالان این حوزه از سایر کشورها استفاده کرده تا بتوانیم به دستاوردهای بیشتری برسیم.
معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، افزود: تربیت معلم امری ملی است، همچنین بین المللی‌سازی دانشگاه با برخورداری از آموزه‌هایی که در اختیار داریم از جمله فعالیت هایی بوده که در این حوزه شروع و تفاهم‌نامه‌هایی با تعدادی از کشورها امضا کردیم.
کیانی ادامه داد: بشر نیاز به کسب تجربه و انتقال تجربه به دیگران دارد، اما نباید تفسیر شود که ما فقط می خواهیم از دیگران یاد بگیریم بلکه باید در صحنه نظر و عمل در منطقه و در آینده در جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم.
.وی گفت: باید از مهجوریت اجتماعی بیرون بیاییم، امیدوارم که تمام عوامل بالادستی به کمک دانشگاه بیایند تا بحث گفتمان سازی را با قاطعیت دنبال کنیم
معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، ادامه داد: کار گاه آموزش مجازی با استادی از کشور ایرلند برگزار خواهد شد و همین جا اعلام می کنم که ما برای تدوین برنامه ای به منظور تربیت معلم در کشور که سال‌ها زمین مانده است به شدت نیاز به کمک داریم و در این خصوص برای ایجاد همدلی و همفکری رسانه‌ها نقش موثری دارند.
کد خبرنگار: 13041
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/13404/باید-از-مهجوریت-اجتماعی-بیرون-بیاییم
بستن   چاپ