پیام سپاهان
مدیران جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با شهردار دیدار کردند
سه شنبه 7 آذر 1396 - 1:19:57 PM
ایسنا - علمی و آموزشی
سپاهان نیوز - رییس و مدیران جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با شهردار دیدار و در مورد چگونگی فعالیت دو نهاد با یکدیگر گفت‌و گو کردند.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان، صبح امروز رییس و معاونان جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با قدرت الله نوروزی دیدار کردند.
در این دیدار محمود مراثی، رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با اشاره به فعالیت‌های این نهاد انقلابی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در فعالیت‌های پژوهشی و فرهنگی همچنان مثل گذشته در کنار مدیریت شهری اصفهان قرار دارد و با طرح های خود می‌تواند به پیشرفت اصفهان کمک کند.
وی افزود: امروز مباحث فرهنگی در اصفهان مباحث مهمی است که جهاد دانشگاهی می‌تواند با ارایه طرح هایی به این موضوعات ورود پیدا و مدیریت شهری را در این زمینه یاری کند.
رییس جهاد دانشگاهی اصفهان ادامه داد: در زمینه پژوهشی نیز جهاد دانشگاهی در همه برنامه‌های مدیریت شهری تاکنون در کنار شهرداری بوده و امروز هم با قوت بیشتری در کنار مدیران شهری به سمت توسعه پایدار کلان شهر اصفهان حرکت خواهد کرد.
همچنین در این دیدار شهردار اصفهان، جهاددانشگاهی را از نهادهای پژوهش محور و کمک کننده به همه نهادها دانست و گفت: از این ظرفیت باید استفاده کرد و مطمئنا مدیریت شهر از پتانسیل این نهاد کمک خواهد گرفت.
قدرت الله نوروزی افزود: جهاد دانشگاهی همواره در مباحث علمی و پژوهشی حرف برای گفتن دارد و امروز که مدیریت شهری نیازمند مباحث علمی و پژوهشی است جهاد دانشگاهی به عنوان یک بازو در کنار مدیریت شهری خواهد بود و می تواند مانند یک پیشران در مباحث عمل کند.
شهردار اصفهان گفت: در طول سالهای اخیر، بنده از نزدیک در جریان روند تحولات و فعالیتهای جهاددانشگاهی واحد اصفهان بوده و قطعا این نهاد با داشتن نیروهای انسانی کیفی می‌تواند بازوی قوی برای شهرداری اصفهان در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی باشد.
کد خبرنگار:13023


انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/13525/مدیران-جهاد-دانشگاهی-واحد-اصفهان-با-شهردار-دیدار-کردند
بستن   چاپ