پیام سپاهان
حریق مجتمع تجاری آستان حضرت زینب اصفهان خاموش شد
يکشنبه 12 آذر 1396 - 12:58:19 PM
ایرنا - اجتماعی
سپاهان نیوز - اصفهان- ایرنا- آتش سوزی مجتمع تجاری آستان حضرت زینب اصفهان در اولین ساعات بامداد روز یکشنبه با تلاش نیروهای آتش نشانی خاموش شد.
مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 2 و هفت دقیقه بامداد امروز با اعلام خبر حریق مغازه کفش فروشی واقع در مجتمع تجاری آستانه حضرت زینب اصفهان تیم های ایستگاه شماره 19 و 7 به محل اعزام و ایستگاه 24 و خودرو دستگاه تنفسی نیز به عنوان پشتیبانی به همراه افسر کشیک وقت راهی محل مذکور شدند .
محمد شریعتی افزود: پس از رسیدن تیم اعزامی به محل شاهد حریق مغازه کفش فروشی حدودا ٢٠ متری در طبقه زیرین مجتمع تجاری بودند که در همان لحظات ابتدایی حریق اطفاء و با دستگاه برش به باز کردن درب مغازه های مجاور اقدام شد تا از سرایت به دیگر نقاط جلوگیری شود و سپس به تخلیه دود و پاک سازی کامل اقدام شد.
وی ادامه داد: حریق مذکور با توجه به زمان وقوع که در نیمه شب رخ داده بود و مجاورت مغازه با کاربری های مخاطره آمیز، می توانست خسارتهای جبران ناپذیری را به بار آورد.
شریعتی در پایان گفت: این حریق خسارت جانی نداشت و علت اولیه آن روشن بودن گاز پیک نیک در مغازه و در مجاورت مواد قابل اشتعال بود.
ت/7135 / 2093 ** خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون - انتشار دهنده : عمادی

http://www.sepahannews.ir/fa/News/13800/حریق--مجتمع-تجاری-آستان-حضرت-زینب-اصفهان-خاموش-شد
بستن   چاپ