پیام سپاهان
تجاری سازی فناوری‌ها در دستور کار نمایشگاه پژوهش و فناوری
سه شنبه 14 آذر 1396 - 1:52:39 PM
ایسنا - علمی و آموزشی
سپاهان نیوز - مدیر اجرایی سیزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان اصفهان گفت: تمرکز این نمایشگاه بر روی تجاری سازی فناوری‌ها خواهد بود و برای این موضوع حتی در غرفه استانداری میز مذاکره گذاشته‌ایم تا هنگام سرمایه گذاری همه مطمئن باشند که مدیریت استان برای سرمایه‌گذار آماده است.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان علی میرجمالی امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان اصفهان از 18 تا 20 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود.
وی افزود: این نمایشگاه 1700 متر مربع خواهد بود و 35 مجموعه بخش خصوصی و دولتی حاضر می‌شوند که شش مجموعه دانشگاه‌های بزرگ استان هستند که با قدرت در نمایشگاه ظاهر شده‌اند.
مدیر اجرایی سیزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان اصفهان ادامه داد: سهم مشارکتی بخش خصوصی در این نمایشگاه 28 درصد است که نسبت به سال گذشته رشد 11 درصدی داشته همچنین مجموعه‌های صنعتی نیز 8 درصد از سهم نمایشگاه را در اختیار خود دارند. هرچند آموزش و پرورش بزرگترین غرفه نمایشگاه را در اختیار خود قرار داده است.
میرجمالی تاکید کرد: طی روز های برگزاری نمایشگاه جلسات آموزشی متعدد و مراسم تقدیر از 28 پژوهشگر برتر استان نیز برگزار خواهد شد. تعداد تقدیرشدگان کاهش یافته تا کیفیت بالاتر انتخاب شود و در کشور نیز حائز رتبه شوند.
وی افزود: در نظر داریم در این نمایشگاه سطح تعامل و ارتباط صنعت و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی را افزایش دهیم.
کد خبرنگار:13023
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/13949/تجاری-سازی-فناوری‌ها-در-دستور-کار-نمایشگاه-پژوهش-و-فناوری
بستن   چاپ