پیام سپاهان
بازدید برگزیدگان دومین دوره جایزه مصطفی (ص) از شهرك علمی و تحقیقاتی
شنبه 18 آذر 1396 - 12:24:22 PM
ایسنا - علمی و آموزشی
سپاهان نیوز - برگزیدگان جایزه مصطفی (ص) در سال 2017 با حضور در شهرك علمی و تحقیقاتی اصفهان، از برخی شركت‌های دانش‌بنیان مستقر در شهرك بازدید كردند.
به گزارش ایسنا منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی شهرك علمی و تحقیقاتی اصفهان، پروفسور سامی ارول گلنبه و پروفسور محمدامین شكراللهی برگزیدگان دومین دوره جایزه مصطفی (ص) با حضور در شهرك علمی و تحقیقاتی اصفهان، ضمن آشنایی با فعالیت‌های این شهرك از برخی شركت‌های دانش‌بنیان بازدید كردند.
در این بازدید، پروفسور گلنبه به بررسی عوامل رشد علم و فناوری در شهرك‌های تحقیقاتی پرداخت و بر تعیین دقیق شاخص‌های پیشرفت از ابعاد مختلف و توسعه همكاری‌های بین‌المللی تاكید كرد.
همچنین پروفسور شكراللهی پس از بازدید از شركت‌های موفق دانش‌بنیان شهرك علمی و تحقیقاتی اصفهان، تلاش‌های صورت گرفته جوانان شاغل در این شركت‌ها را تحسین و اظهار كرد: حمایت از استارتاپ‌های موفق قطعا در جهت كاهش نرخ فرار مغزها از كشورمان موثر است.
جایزه مصطفی (ص)، نشان عالی علم و فناوری جهان اسلام است كه هر دو سال یك‌بار به دانشمندان و پژوهشگران برتر جهان اسلام اعطا می‌شود. در دومین دوره جایزه مصطفی (ص) پروفسور سامی گلنبه در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات و پروفسور محمدامین شكراللهی در بخش طرح برتر دانشمند مسلمان برگزیده شدند.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/14104/بازدید-برگزیدگان-دومین-دوره-جایزه-مصطفی-(ص)-از-شهرك-علمی-و-تحقیقاتی
بستن   چاپ