پیام سپاهان
چهارمین رویداد اسکیل‌آپ برگزار می‌شود
دوشنبه 27 آذر 1396 - 12:18:33 PM
ایسنا - علمی و آموزشی
سپاهان نیوز - مدیر مرکز شتاب دهنده اکسل مرکز اصفهان گفت: چهارمین رویداد اسکیل آپ با هدف نشر دانش فنی و شبکه سازی افراد متخصص در حوزه ITبرگزار خواهد شد.
پیمان کاظمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا_منطقه اصفهان، اظهار کرد: رویداد اسکیل آپ رویدادی تخصصی در حوزه IT و فناوری است که در راستای افزایش دانش و مهارت متخصصان و هم چنین فراهم آوردن بستری مناسب برای هم افزایی و کمک به رشد این بخش، طراحی شده است.
وی ادامه داد: در این رویداد که در آخر هر ماه برگزار خواهد شد، به بررسی اخبار و مباحث روز فناوری پرداخته و سپس اطلاعات جذاب پیرامون موضوعی تخصصی و از پیش تعیین شده ارایه خواهد شد، در انتها فرصتی مناسب برای انتقال تجربه، مشاوره، بحث و گفت و گو و شبکه سازی وجود خواهد داشت.
مدیر مرکز شتاب دهنده اکسل مرکز اصفهان با اشاره به ارایه موضوع «آغازی بر PostCSS» افزود: توسعه رابط کاربری وب‌سایت‌ها روز به روز در حال پیچیده‌تر شدن است. در طول زمان راه حل‌ها و ابزارهای متفاوتی برای ساده کردن توسعه رابط کابری ارائه شده است.
کاظمی ادامه داد: هنگامی که نیاز به توسعه مداوم یک پروژه باشد اهمیت این ابزارها و ویژگی‌هایشان چند برابر می‌شود، PostCSS از جلمه ابزارهایی ست که در دو سال اخیر معرفی شده و روند محبوبیت آن روز به روز بیشتر می‌شود. امکانات کم‌نظیری که PostCSS در اختیار طراح و توسعه‌دهنده رابط کاربری قرار می‌دهد بسیار متنوع است به طوری که توسعه‌دهنده را از دیگر ابزارها بی‌نیاز خواهد کرد.
کاظمی گفت: پیکربندی و آماده‌سازی یک سرور کاری زمان‌بر و خسته‌کننده است و گاهاً با فراموشی بخشی از پیکربندی دردسرساز خواهد بود. خودکارسازی روندها در دنیای کامپیوتر امری عادیست و پیکربندی سرور هم از این امور جدا نیست.
کد خبرنگار:13041
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/15634/چهارمین-رویداد-اسکیل‌آپ-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ