پیام سپاهان
مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان اعلام کرد:
پیشرفت 95 درصدی پروژه بزرگ نمایشگاه اصفهان
دوشنبه 16 تير 1399 - 20:38:12
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با بیان اینکه درحال حاضر پروژه بزرگ نمایشگاه بزرگ اصفهان بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، پیش بینی کرد: تا چهارماه آینده این پروژه به بهره برداری برسد.

علی یارمحمدیان عصر امروز (دوشنبه-16تیرماه) در حاشیه افتتاح شانزدهیمن نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر در دوران شیوع کرونا و تحریم اقتصادی هستیم و برگزاری نمایشگاه ها بسیار سخت و طاقت فرسا است و شرکت نمایشگاه های اصفهان با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به برپایی نمایشگاه کرده است.
وی تاکید کرد: بازدیدکنندگان این نمایشگاه تنها تخصصی هستند و برای عموم مردم بازگشایی نشده است و با بانک های اطلاعاتی خود و با تبلیغات هدفمند اقدام به دعوت از بازدیدکنندگان تخصصی کرده ایم.
به گزارش ایسنا، مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در خصوص استقبال از برپایی نمایشگاه ها در دوران کرونا، توضیح داد: در نمایشگاه قبلی (دام و طیور) که در همین شرایط برگزار شد و تبلیغات عمومی نداشتیم، حدود 95 درصد مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان تخصصی از حضور در نمایشگاه رضایت داشتند و امیدواریم استقبال از این نمایشگاه نیز خوب باشد.
وی درباره آخرین وضعیت پروژه بزرگ نمایشگاه بین المللی استان اصفهان، گفت: با اقدامات صورت گرفته درحال حاضر پروژه بزرگ نمایشگاه بزرگ اصفهان بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
یارمحمدیان ادامه داد: خوشبختانه بیش از 95 درصد تاسیسات و قطعات لازم برای نمایشگاه را سال گذشته خریداری و مناقصه ها و آگهی های آن انجام و قراردادهایش منعقد شد و اکنون بیش از 150 قرارداد با پیمانکاران مختلف منعقد کرده ایم که در این پروژه در حال فعالیت هستند.
وی با تاکید بر اینکه نمی توان تاریخ دقیقی برای افتتاح نمایشگاه در سال جاری اعلام کرد، ابراز امیدواری کرد تا چهار ماه آینده این پروژه به بهره برداری برسد.
مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با بیان اینکه پیش بینی نخست پروژه با نرخ دلار 3500 تومان 159 میلیارد تومان بود، تصریح کرد: با افزایش نرخ دلار و با صرفه جویی های مختلف پیش بینی می شود این پروژه با اعتباری بالغ بر 200 تا 230 میلیارد تومان به اتمام برسد.
وی درباره سرنوشت محل فعلی نمایشگاه بعد از افتتاح پروژه بزرگ نمایشگاه اصفهان، اظهار کرد: شهرداری اصفهان با 63 درصد و اتاق بازرگانی با 33 درصد سهام دار نمایشگاه اصفهان هستند و در حال حاضر هنوز برای محل فعلی نمایشگاه اصفهان تصمیم گیری نشده است، اما آنچه مسلم است در این محل بعد از افتتاح پروژه بزرگ، نمایشگاه دیگری برگزار نخواهد شد.
یارمحمدیان همچنین درباره احتمال تعطیلی دوباره نمایشگاه ها با توجه به شیوع بالای کرونا، تصریح کرد: به طور قطع صنعت نمایشگاهی کشور و اصفهان آسیب زیادی بابت لغو نمایشگاه ها متحمل شده است، چراکه صنعت نمایشگاهی اولین صنعتی بود که در پی شیوع کرونا لغو شد و در صورت بحرانی شدن شرایط و اعلام دانشگاه علوم پزشکی برای جلوگیری از افزایش ابتلای افراد به کرونا، نمایشگاه ها را برگزار نخواهیم کرد.
وی افزود: در حال حاضر اصفهان در وضعیت قرمز کروناست و اگر شرایط بدتر شد با دستور علوم پزشکی و ستاد استانی مقابله با کرونا با وجود خسارت بالا به صنعت نمایشگاهی، تدابیر لازم را اتخاذ خواهیم کرد.
مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان تصریح کرد: لغو چهار ماهه نمایشگاه ها و تعطیلی بیش از 30 سایت نمایشگاهی موجب خسارت هزار میلیاردی به صنعت نمایشگاهی کشور شده است.
وی با اشاره به اینکه صنعت نمایشگاهی موجب افزایش اشتغال و همچنین اشتغالزایی دیگر بخش ها می شود، اظهار کرد: برپا نشدن نمایشگاه ها خسارت بالایی به صنعت نمایشگاهی و صنایع دیگر وارد می کند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/159194/پیشرفت-95-درصدی-پروژه-بزرگ-نمایشگاه-اصفهان
بستن   چاپ