پیام سپاهان
165 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد آران و بیدگل ایجاد شد
یکشنبه 10 دی 1396 - 1:14:21 AM
ایرنا
سپاهان نیوز - کاشان- رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آران و بیدگل از ایجاد 165 فرصت شغلی با تسهیلات پرداختی از سوی این نهاد حمایتی در این شهرستان خبر داد.
`حسن اسماعیلی`  از اعطای 20 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه از ابتدای سال جاری تا کنون به مددجویان جویای کار تحت پوشش کمیته امداد در آران و بیدگل خبر داد و افزود: 112 فقره این وام ها از منابع بانکی و 36 فقره هم از منابع امدادی پرداخت شده است.
وی افزود: کارهای خدماتی با 57 فقره تسهیلات در رتبه نخست قرار دارد و دامداری ها و قالیباف ها نیز به ترتیب با 49 و 27 فقره تسهیلات در رتبه های بعدی قرار دارند و فعالیت های صنعتی با 15 فقره تسهیلات در رتبه آخر است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آران و بیدگل به رشد بیش از سه برابری میزان پرداخت تسهیلات اشتغال نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: 17 میلیارد ریال پرداختی از اعتبارات بانکی و حدود سه میلیارد ریال هم از منابع امدادی می باشد.
او بیان کرد: مهمترین رویکرد کمیته امداد توانمندسازی مددجویان با حفظ عزت نفس و کرامت انسانی است و در این راستا طرح ها و فعالیت هایی به منظور خودکفایی مددجویان تحت پوشش به عنوان یکی از اصولی ترین خدمات این نهاد در دستور کار می باشد.
به گفته اسماعیلی، کمیته امداد امام خمینی (ره) در آران و بیدگل هم اکنون نزدیک به 2 هزار و 300 خانوار این شهرستان را زیر پوشش دارد.
شهرستان آران و بیدگل با بیش از 100 هزار نفر جمعیت در فاصله 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/16389/165-فرصت-شغلی-برای-مددجویان-کمیته-امداد-آران-و-بیدگل-ایجاد-شد
بستن   چاپ