پیام سپاهان
فیلم خبرنگار اصفهانی به جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی راه یافت
دوشنبه 18 دي 1396 - 6:41:26 PM
ایرنا - فرهنگی
سپاهان نیوز - اصفهان - فیلم "پهلوانانه زیستن افسانه نیست" ساخته عزیزالله مشفقی، خبرنگار اصفهانی به همراه 34 اثر دیگر به بخش مسابقه یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی راه یافت.
به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام هیات داوران این جشنواره، 693 فیلم از 23 کشور جهان برای حضور در بخش مسابقه این جشنواره با هم به رقابت پرداخته بودند.
عزیزالله مشفقی، خبرنگار و دبیر انجمن ورزشی نویسان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی اصفهان است.
فیلم "پهلوانانه زیستن افسانه نیست" روایتگر منش ها و خصائل اخلاقی پهلوانان این سرزمین بویژه جهان پهلوان غلامرضا تختی است که با دمیدن روح جوانمردی در جامعه و سبک زندگی خود نشان دادند در دنیای امروز هم می شود در گود زندگی، پهلوانانه زیست و ثابت کرد پهلوانی و جوانمردی، فقط محدود به داستان های اساطیری نیست.
جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران،یکی از نمایندگان شانزده گانه و انحصاری فدراسیون بین المللی فیلم های ورزشی(FICTS) است که به عنوان انتخابگر تولیدات و آثار فیلم سازی ورزشی هم در ایران و هم در کشورهای غرب آسیا و آسیای میانه فعالیت می کند.
برگزیدگان نهایی این جشنواره همزمان با چهارمین جشنواره بین المللی عکس ورزشی 25 تا 28 دی ماه در سینما فلسطین تهران معرفی خواهند شد.
مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا آذرماه امسال بود.
ت /

http://www.sepahannews.ir/fa/News/16865/فیلم-خبرنگار-اصفهانی-به-جشنواره-بین-المللی-فیلم-های-ورزشی-راه-یافت
بستن   چاپ