پیام سپاهان
به‌روزرسانی جدید بازی StoneAge World منتشر می‌شود
پنجشنبه 23 مرداد 1399 - 16:50:05
پیام سپاهان - گیم فا / استودیوی سازنده‌ی StoneAge World که در گذشته از انتشار یک به‌روزرسانی برای این بازی خبر داده بود، امروز آن را در اختیار هواداران قرار داد. در ادامه می‌توانید شاهد اطلاعات بیشتری در این زمینه باشید.
StoneAge World از سری عناوین نقش‌آفرینی است که ابتدای امسال برروی سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر شد. شما در این بازی باید کنترل یک مربی را به عهده گرفته و پس از جمع کردن حیوانات مختلف، به تربیتشان بپردازید تا در مواقع لازم از آن‌ها بهره ببرید. از ویژگی‌های جذاب بازی باید به محیط رنگارنگ و تنوع حیوانات اشاره کرد که مورد توجه بازی‌بازان قرار گرفته است. بنابراین اگر شما هم از دوست داران عناوین این سبک هستید، StoneAge World را امتحان کنید.
جدیدترین به‌روزرسانی StoneAge World با نام Defeat Mino هم‌اکنون منتشر شده است که از ویژگی‌های آن باید به مکانی به نام Quarry اشاره کرد. همچنین یک رویداد دیگر به بازی اضافه شده است تا هواداران قادر به جمع کردن امتیازات بیشتر باشند. دیگر ویژگی این به‌روزرسانی، حیواناتی با نام‌های Mino، Bino، Kino، Boro، Redino، Tayno و Mecha Tayno است که از مرحله‌ی 90 به بالا قادر به استفاده از آن‌ها خواهید بود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/168784/به‌روزرسانی-جدید-بازی-StoneAge-World-منتشر-می‌شود
بستن   چاپ