پیام سپاهان
تریلر جدید Microsoft Flight Simulator منتشر شد
پنجشنبه 23 مرداد 1399 - 16:50:07
پیام سپاهان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

ویجیاتو / به گزارش گیم رنت امروز تریلر جدیدی از بازی Microsoft Flight Simulator منتشر شده که هواپیماها و فرودگاه‌های متعدد و متنوع بازی را به تصویر می‌کشد. و باید اعتراف کرد که این بازی واقعا حیرت‌انگیز و زیبا به‌نظر می‌رسد.
مهم‌ترین بخش و احتمالا جالب‌توجه‌ترین آن بحث واقع‌گرایی در شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت باشد. در کنار این می‌توان به لوکیشن‌های واقعی و به‌ یاد ماندنی آن در سرتاسر دنیا اشاره نمود.
نخستین شبیه‌ساز پرواز از مایکروسافت سال 1982 راهی بازار شد و حالا این ابرکمپانی قصد دارد نسل جدید گیمرها را نیز با این شبیه‌ساز فوق‌العاده آشنا کند.
برخلاف برخی شبیه‌سازهای دیگر مثل Goat Simulator، مایکروسافت بحث شبیه‌سازی را به‌شدت جدی گرفته و نتیجه کار یک شبیه‌سازی پرواز فوق‌العاده واقع‌گرایانه و زیبا است.
تکنولوژی حاضر در بازی حقیقتا حیرت‌آور است و مایکروسافت قول داده حتی آن را با آپدیت‌های منظم بهتر هم بکند. لوکیشن‌های بازی چنان پردقت و چشم‌نواز است که هرکسی می‌تواند حضور تکنولوژی‌های بدیع در این بازی را به خوبی لمس کند.
در کنار این‌ها مهم‌ترین بخش تریلر جدید، واقع‌گرایی و دقت عجیب در ساخت هواپیماها و سیستم‌های آنان است. احتمالا این بخش یکی از عوامل مهم در منحصر به فرد بودن Microsoft Flight Simulator باشد.
نکته جالب دیگر این است که تمام فرودگاه‌های دنیا در بازی حضور دارند! البته این بدان معنا نیست که شما بتوانید در همه آن‌ها فرود بیایید.
بازی مورد انتظار Microsoft Flight Simulator قرار است در تاریخ 18 آگوست (28 مرداد ماه) برای پی سی و ایکس باکس وان عرضه گردد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/168786/تریلر-جدید-Microsoft-Flight-Simulator-منتشر-شد
بستن   چاپ