پیام سپاهان
مدیر روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان (عج):
مراسم گرامیداشت شهید احمد کاظمی در گلستان شهدا برگزار می‌شود
چهارشنبه 20 دی 1396 - 10:32:10 AM
مهر
سپاهان نیوز - اصفهان - مدیر روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: مراسم گرامیداشت شهید حاج احمد کاظمی و هم رزمانش روز پنج‌شنبه در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

روح‌الله حکیمی فرد اظهار داشت: مراسم گرامیداشت شهدای عرفه، سرلشکر پاسدار شهید حاج احمد کاظمی و هم‌رزمانش روز پنج‌شنبه در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه همچنین مراسم هفتمین روز خاکسپاری شهید مدافع انقلاب سجاد شاه‌سنایی نیز همزمان با گرامیداشت شهدای عرفه خواهد بود، افزود: در این مراسم سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین به سخنرانی می‌پردازد.
مدیر روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان (عج) بیان داشت: این مراسم از ساعت 15 روز پنج‌شنبه 21 دیماه در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان با حضور مردم انقلابی و شهید پرور اصفهان، جمعی از مسئولان استانی و نظامی و خانواده‌های شهدا برگزار می‌شود.
  شهید سرلشکر پاسدار احمد کاظمی فرمانده نیروی زمینی سپاه بود که نقش مهمی در دفاع مقدس داشت، وی اولین فرماندهی بود که خبر آزادسازی خرمشهر را در خرداد ماه 1361 از طریق بی سیم اینگونه مخابره کرد که «خداوند خرمشهر را آزاد کرد».
شهید کاظمی در 19 دی سال 1384 در سانحه هوایی سقوط هواپیمای داسو فالکن 20 در نزدیکی ارومیه به شهادت رسید. و بنا به وصیتش در جوار شهید حسین خرازی در گلستان شهدای اصفهان دفن شد.
گفتنی است شهید سجاد شاه‌سنایی نیز هفته گذشته در درگیری با اغتشاشگران در نجف‌آباد به شهادت رسید.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/16922/مراسم-گرامیداشت-شهید-احمد-کاظمی-در-گلستان-شهدا-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ