پیام سپاهان
آخرین مهلت ارسال مقاله به کنفرانس نقش هنر و معماری در ارتباطات علمی ایران و جهان عرب
چهارشنبه 20 دي 1396 - 11:27:41 AM
ایسنا - علمی و آموزشی
سپاهان نیوز - رییس مرکز معماری و شهرسازی دانشگاه کاشان از برگزاری کنفرانس بین‌المللی نقش هنر و معماری در ارتباطات علمی ایران و جهان عرب، در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش ایسنا، دانایی نیا با اعلام این خبر افزود: این رویداد مهم بین‌المللی با حمایت رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، از روز بیست و دوم اردیبهشت ماه سال آینده به مدت دو روز در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.
وی، متون ادبی، تاریخی و نسخه‌شناسی، معماری و تزئینات وابسته و هنر و باستان‌شناسی را از محورهای این کنفرانس اعلام کرد و افزود: پژوهشگران می‌توانند با مراجعه به تارنمای کنفرانس به آدرس irarconf.ir، از محورها و جزئیات کنفرانس اطلاع یافته و نسبت به ارسال مقالات اقدام کنند.
دبیر علمی این کنفرانس، آخرین فرصت ارسال مقالات را تا پنجم اسفندماه امسال ذکر و تصریح کرد: پژوهشگران علاقه‌مند می توانند تا دوم اسفندماه نیز برای شرکت در این کنفرانس بین‌المللی ثبت نام کنند.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/16924/آخرین-مهلت-ارسال-مقاله-به-کنفرانس-نقش-هنر-و-معماری-در-ارتباطات-علمی-ایران-و-جهان-عرب
بستن   چاپ