پیام سپاهان
آیت الله مکارم شیرازی:
مرحوم حجت الاسلام مظاهری در هدایت نسل جوان موفق عمل کرد
شنبه 23 دي 1396 - 11:57:25 AM
ایرنا - فرهنگی
سپاهان نیوز - اصفهان - آیت الله ناصر مکارم شیرازی در پیامی با تسلیت مرحوم حجت الاسلام حاج شیخ مهدی مظاهری، تصریح کرد: آن فقید سعید از علما و خطبای معروف و موفقی بود که ده ها سال در اصفهان و سایر مناطق کشور، مجالس دینی و دعا را به خوبی اداره می کرد و در هدایت نسل جوان موفق عمل کرد.
به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از مدیریت حوزه علمیه اصفهان، آیت الله مکارم شیرازی در این پیام آورده است: فقدان اسفناک دانشمند محترم حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ مهدی مظاهری (ره) موجب نهایت تاسف گردید.
این مرجع تقلید اضافه کرد: خلوص نییت و علاقه و پشتکار آن فقید سعید موجب محبوبیت اجتماعی و موفقیت او در عرصه های مختلف بود، علاوه بر اینها با تاسیس موسسات بسیار پربرکتی با کمک خیرین، به کمک نیازمندان و اعتلای فرهنگی دینی می شتافت و گروه زیادی از موسسات خیریه ای و فرهنگی او بهره مند بودند.
آیت الله مکارم شیرازی در پایان رحلت حجت الاسلام و المسلمین مهدی مظاهری را به مردم اصفهان بویژه بیت شریف و فرزندان آن مرحوم تسلیت عرض کرد و اجر جزیل و صبر جمیل برای آنها از درگاه خداوند متعال مسئلت نمود.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مهدی مظاهری از اساتید حوزه علمیه اصفهان و چهره ماندگار تبلیغ این استان که از یک هفته قبل به دلیل خونریزی در بیمارستان میلاد اصفهان بستری شده بود، پنجشنبه شب 21 دی دعوت حق را لبیک گفت.
2093 ** خبرنگار و انتشار دهنده: اصغر دواتگر

http://www.sepahannews.ir/fa/News/18091/مرحوم-حجت-الاسلام-مظاهری-در-هدایت-نسل-جوان-موفق-عمل-کرد
بستن   چاپ