پیام سپاهان
مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان خبر داد:
رفع مشکلات سینما همایون/«تئاتر شهر» اصفهان به واقعیت می‍‍پیوندد
سه شنبه 26 دي 1396 - 10:21:58 AM
خبرگزاری مهر
سپاهان نیوز - اصفهان - مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان گفت: مشکلات حقوقی سینما همایون به طور کامل مرتفع و این سینما به حوزه هنری تحویل شد.

سید مصطفی حسینی در گفت ‍‍‍وگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: مشکلات سینما همایون (22 بهمن) به طور کامل مرتفع و این سینما به حوزه هنری واگذار شد تا با همکاری شهرداری، رویای تئاتر شهر اصفهان به واقعیت نزدیک شود.
وی با بیان اینکه این سینما از ابتدا متعلق به حوزه هنری بود و اسناد آن نیز در دست است، افزود: چند سال پیش در قالب تفاهم‌نامه‌ای به منظور مساعدتی برای ساخت مصلای اصفهان، بخش بسیار کوچکی از زمین سینما 22 بهمن (ورودی داخل پاساژ) که متعلق به مصلای اصفهان بود توسط شهرداری اصفهان خریداری شده بود.
مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان بیان داشت: این امر اشتباهاتی در ارتباط با مالکیت این سینما ایجاد کرده بود اما شهرداری اصفهان و حوزه هنری از ابتدا تعامل خوبی در این زمینه داشتند و به تفاهماتی درباره سرنوشت سینما رسیدند.
تحویل کامل سینما 22 بهمن به حوزه هنری
وی ادامه داد: در ارتباط با سینما همایون ما اسناد آن را در اختیار داشتیم و پس از اتفاقات یاد شده تنها به دنبال واگذاری کامل و تحویل این سینما به حوزه هنری بودیم که اکنون این اتفاق رخ داده است.
حسینی با بیان اینکه بر این اساس با توافقات قبلی با شهرداری اصفهان به زودی کار ساخت سالن تئاتر شهر اصفهان در این سینما آغاز خواهد شد، تاکید کرد: سینما اندیشه و ایران در حال طی کردن مراحل قانونی واگذاری است و برنامه ابتدایی بازسازی آنها نیز آماده شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/18245/رفع-مشکلات-سینما-همایون-«تئاتر-شهر»-اصفهان-به-واقعیت-می‍‍پیوندد
بستن   چاپ