پیام سپاهان
برگزاری کنفرانس ملی فناوری های نوین در دانشگاه اصفهان
سه شنبه 26 دي 1396 - 4:16:13 PM
ایسنا - علمی و آموزشی
سپاهان نیوز - دبیر علمی کنفرانس ملی فناوری های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر گفت: مبنای کنفرانس ملی فناوری های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر، ارتقا مبانی کاربردی، راهبردی و توسعه ای است که محققان ما آنها را جز اولویت های تحقیقاتی خود قرار داده اند.
عبدالحسین رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا_منطقه اصفهان، اظهار کرد: هدف از برگزاری کنفرانس ملی فناوری های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر رشد و ارتقای علوم برق و کامپیوتر است که سعی داریم در این کنفرانس بر آنها تمرکز داشته باشیم.
وی افزود: مبنای ما در این کنفرانس بر ارتقا مبانی کاربردی، راهبردی و توسعه ای است که محققان ما آنها را جز اولویت های تحقیقاتی خود قرار داده اند و سعی شده که با همکاری دانشگاه های معتبر این تحقیقات به نتیجه برسد.
دبیر علمی کنفرانس ملی فناوری های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر ادامه داد: شروع فعالیت برای برگزاری این کنفرانس از مردادماه سال جاری کلید خورد که طی این مدت 440 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال و از این میان 300 مقاله پذیرفته شد.
رضایی خاطرنشان کرد: این کنفرانس فردا- 27 دی ماه_ برگزار خواهد شد و دکتر پورعابدی معاون پژوهشی و فناوری جهاد دانشگاهی، دکتر اصغری رییس پژوهشکده ICT و دکتر ابن علی پژوهشگر برتر کشوری سخنرانان افتتاحیه این کنفرانس خواهند بود.
کد خبرنگار:13023
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/18280/برگزاری-کنفرانس-ملی-فناوری-های-نوین-در-دانشگاه-اصفهان
بستن   چاپ