پیام سپاهان
5 نمایش در سالن های تئاتر اصفهان بر روی صحنه است
سه شنبه 26 دي 1396 - 8:56:34 PM
ایرنا - فرهنگی
سپاهان نیوز - اصفهان- پنج نمایش "شطرنج روی آب"، "سرایدار"، "کدو قلقله زن"،"شایعات" و "فسقلی و دوستان زبل در جستجوی آب" در سالن های تئاتر اصفهان به روی صحنه رفته است.
ب ه گزارش ایرنا، نمایش "شطرنج روی آب" به کارگردانی بهناز متولی باشی نائینی و مجید جعفری دینایی تا 30 دی در مجتمع فرهنگی، هنری فرشچیان روی صحنه است.
این نمایش اقتباسی از نمایشنامۀ "این آب آشامیدنی نیست" نوشتۀ "وودی آلن" است که نگار شاطریان آن را ترجمه کرده و بهناز متولی باشی، آن را به زمان حال برگردانده است.
داستان این نمایشنامه، جنگ کشورها بر سر قدرت را نشان می‌دهد و قدرت‌طلبی را آب کثیفی می‌داند که آشامیدنی نیست و نباید آن را خورد.
نماش "سرایدار" نیز به نویسندگی "هارولد پینتر" با کارگردانی میثم کیان تا 30 دی در تالار هنر اصفهان اجرا می شود.
همچنین نمایش"کدو قلقله زن" به نویسندگی و کارگردانی امید اجاقی نیز تا 30 دی در فرهنگسرای کوثر اصفهان به روی صحنه خواهد بود.
این نمایش که در گونه کودک است، بهترین راه و رفتار مسالمت‌آمیز را در شرایط بحرانی برای رسیدن به مطلوب نمایش می دهد.
این نمایش شاد و موزیکال تا 30 دی هر روز راس ساعت 18 در فرهنگسرای کوثر به صحنه می رود.
نمایش "شایعات" نیز به نویسندگی "نیل سایمون" با کارگردانی مجید کاشی‌فروشان تا نهم بهمن در آمفی تئاتر هنرستان هنرهای زیبای اصفهان بر روی صحنه است.
داستان این نمایش در مورد جشنی است که به مناسبت دهمین سالگرد ازدواج یک زوج برگزار شده است اما هر دوی آنان، خود در این مهمانی حضور ندارند.
** نمایش "فسقلی و دوستان زبل در جستجوی آب" به نویسندگی و کارگردانی بهروز لطفی، ویژه رده سنی خردسال است.
این نمایش موزیکال که به موضوع آب و صرفه جویی آن می پردازد تا 30 دی هر روز صبح‌ در دو سانس در ساعت های 9 و 10:30 و عصر در ساعت 17:30 در هنرستان هنرهای زیبا واقع در خیابان مطهری به روی صحنه می رود.
گ/8114/6027

http://www.sepahannews.ir/fa/News/18289/5-نمایش-در-سالن-های-تئاتر-اصفهان-بر-روی-صحنه-است
بستن   چاپ