پیام سپاهان
سرپرست اداره راهداری اردستان:
90 درصد جاده های روستایی شهرستان نیاز به بازسازی دارد
چهارشنبه 27 دي 1396 - 3:31:29 PM
ایسنا - فرهنگی و هنری
سپاهان نیوز - سرپرست اداره راهداری اردستان گفت: بیش از 90 درصداز راه های روستایی شهرستان نیاز به بازسازی و تعمیرات زیرساختی دارد.
به گزارش ایسنا_منطقه اصفهان در اردستان، احمد کاشکی اظهار کرد: شهرستان اردستان بیش از 806کیلومتر راه روستایی دارد که بیش از 90درصد از این راها نیاز به بازسازی و تعمیرات زیر ساختی دارد البته مطالعات اولیه و اولویت بندی در این راستا انجام شده و در صورت تامین اعتبار اجرایی می‌شود.
وی با بیان اینکه یکی از مشکلات و درخواست های اصلی مردم روستایی بحث بهسازی و تعمیر جاده های مواصلاتی است، افزود: اجرای طرح های راهسازی و بهره مندی روستائیان از راه های مناسب، نیازمند توجه مسئولان و اختصاص اعتبار ویژه است.
سرپرست اداره راهداری اردستان با بیان اینکه شهرستان اردستان دارای 806 کیلومتر راه روستایی که 286 کیلومتر آن خاکی است، افزود: در شش ماهه نخست امسال بیش از چهار هزار متر مربع لگه گیری در محورهای روستایی و بیش از 1400 متر مربع لکه گیری در محور شهری توسط اداره راهداری اردستان انجام شده است.
کاشی در جواب سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر وضعیت جاده زواره به شهراب افزود: محور زواره به شهراب یکی از جاده های قدیمی شهرستان محسوب می شود که در سال های گذشته توسط جهاد کشاورزی با هدف اتصال راه های مواصلاتی چند روستا احداث شده است و پیش بینی آینده نگری آن را نداشته اند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل حجم بالای رفت و آمد ماشین آلات سنگین در محور زواره، این جاده نیاز به بازسازی اساسی دارد، افزود: رایزنی و مکاتبات با مسئولان شهرستان و استان انجام شده است، ولی در حال حاضر اعتبار لازم جهت شروع پروژه در دست نیست.
سرپرست اداره راهداری اردستان خاطرنشان کرد: بازسازی محور زواره به شهراب از اولویت اداره راهداری اردستان است. 30 تن آسفالت گرم جهت روکش قسمتی از محور زواره شهراب انجام شده است که نسبت به خرابی جاده کفایت آن را ندارد.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/18336/90-درصد-جاده-های-روستایی-شهرستان-نیاز-به-بازسازی-دارد
بستن   چاپ