پیام سپاهان
40 باب مدرسه در سمیرم نیازمند بازسازی است
پنجشنبه 28 دي 1396 - 10:41:24 AM
ایرنا - فرهنگی
سپاهان نیوز - سمیرم، اصفهان- مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمیرم گفت: 40 باب مدرسه در این شهرستان به بازسازی و مقاوم سازی نیاز دارد.
به گزارش ایرنا، محمد نادری شامگاه چهارشنبه در جلسه ای با حضور نماینده سمیرم و مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان اظهار کرد: 15آموزشگاه تحصیلی در این شهرستان نیز تخریبی محسوب می شود.
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: برطرف شدن مشکل گرمایش مدارس شهرستان خواسته اصلی شهرستان از مجموعه آموزش و پرورش استان اصفهان است.
اصغر سلیمی اظهار کرد: مساعدت در خصوص تجهیز وسایل و امکانات آموزشی برای برخی مدارس برای روزآمد شدن نیز باید مورد توجه جدی استان قرار گیرد.
مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان نیز تاکید کرد: اعتبار تخریب و نوسازی مدارس فرسوده در 2 اخیر در بودجه های ملی در نظر گرفته شده است.
محمدحسین سجاد با بیان اینکه 24درصد از مدارس استان اصفهان فرسوده است ، افزود: این موضوع برای شهرستان سمیرم و مدارس شهری و روستایی آن هم پیش بینی شده و در برنامه کاری این سازمان قرار داد.
وی یادآوری کرد: تا پایان سال 96 بخاری ها از مدارس جمع آوری می شود و تمامی آنها به شوفاژ و مدارس یک کلاسه به بخاری برقی مجهز خواهد شد.
شهرستان سمیرم دارای حدود 10هزار دانش آموز و 593 کلاس است.
این شهرستان با حدود100 هزار جمعیت در 160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.
ت/7147 / 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/18364/40-باب-مدرسه-در-سمیرم-نیازمند-بازسازی-است
بستن   چاپ