پیام سپاهان
استاندار اصفهان: اشتغالزایی و حل مشکلات آب و محیط زیست اولویت های مدیریت استان است
شنبه 30 دی 1396 - 11:03:03 AM
ایرنا
سپاهان نیوز - اصفهان - استاندار اصفهان گفت: این استان با مشکلات متعددی مواجه است که از مهمترین آنها کمبود آب، بیکاری و محیط زیست می باشد بنابراین اشتغالزایی و حل مشکل های آب و محیط زیست از اولویت های برنامه مدیریت این استان است.
  " محسن مهرعلیزاده " روز شنبه در نخستین نشست خبری خود پس از تصدی استانداری اصفهان افزود: جهت گیری دولت و استانداری در استان اصفهان در راستای حل این مشکلات است و برای حل مشکلات مردم این خطه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
وی "کار، کار، کار" را شعار مدیریت ارشد استان برای تحقق برنامه ها و اولویت های اعلام کرد و گفت: کار برای مردم و دستیابی به برنامه ها و اولویت های استان اصفهان با تلاش میسر می شود و برای شدت و سرعت بخشیدن به این تلاش ها، شعار " کار، کار و کار " را برای اجرای برنامه های خود انتخاب کردیم.
استاندار اصفهان با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه ها در پیشرفت جامعه ادامه داد: فعالیت اصحاب رسانه و جریان صحیح اطلاعات در جامعه باید وجود داشته باشد و این به رشد و توسعه کشور می انجامد.
وی از زحمات رسول زرگرپور استاندار سابق اصفهان تشکر کرد و گفت: او متخصص حوزه آب بود و اقدام های مناسبی را برای حل مشکلات آب این استان انجام داد.
مهرعلیزاده تکمیل تونل سوم و سد کوهرنگ برای انتقال ٢٥٠ میلیون متر مکعب را از اصلی ترین و نخستین اقدام های پیش روی مدیریت استان اصفهان جهت برطرف شدن مشکلات آب این استان بیان کرد.
عملیات اجرایی تونل سوم کوهرنگ در سال 1377 و با هدف تامین آب به میزان حدود 255 میلیون متر مکعب در سال برای تامین بخشی از کمبود آب منطقه مرکزی ایران آغاز شد.
برای این طرح، همچنین سد کوهرنگ با 130 متر ارتفاع از کف و طول تاج 250 متر از نوع سدهای بتنی دو قوسی با حدود 385 میلیون مترمکعب گنجایش طراحی شده که قادر است حدود 280 میلیون مترمکعب آب را تنظیم کند.
ادامه دارد ..


http://www.sepahannews.ir/fa/News/18452/استاندار-اصفهان--اشتغالزایی-و-حل-مشکلات-آب-و-محیط-زیست-اولویت-های-مدیریت-استان-است
بستن   چاپ