پیام سپاهان
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان:
شرایط اقتصادی کشور یکی از دلایل گرفتاری در بند نزول خواران است
شنبه 30 دي 1396 - 11:04:26 AM
خبرگزاری مهر
سپاهان نیوز - اصفهان - رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت:‌ شرایط اقتصادی کشور یکی از دلایل گرفتاری در بند نزول خواران است.

به گزارش خبرنگار مهر ، عبدالوهاب سهل آبادی صبح شنبه، در جمع متولیان امر کسب و کار در اصفهان اظهار داشت: لازم است که اقدام مشترکی از سوی اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف برای رسیدگی به وضعیت فعالان اقتصادی بدهکار مالی صورت گیرد.
وی وضعیت کسب و کار در کشور و اصفهان را نامناسب ارزیابی کرد و بیان داشت: مردم با صبوری، شرایط بد اقتصادی کشور را تحمل می‌کنند و این در حالی است که همچنان معضل اشتغال جوانان برطرف نشده است .
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان اعلام کرد: شرایط اقتصادی کشور یکی از دلایل موثر در بدهکاری‌ بانکی و گرفتاری در بند نزول‌خوران است.
وی با اشاره به اینکه عدم اطلاع دستگاه‌های دولتی و مشخص نبودن آمار دقیق وام‌های دریافتی بنگاه‌های متوسط و کوچک جای تعجب دارد، گفت: با فقدان آمار دقیق وضعیت و شرایط محیطی بنگاه‌های اقتصادی، چگونه می‌توان فضای کسب و کار کشور را تغییر داد .
سهل‌آبادی از مرگ دلخراش یک کارخانه‌دار تبریزی و دخترش به علت ورشکستگی اظهار تاسف کرد و افزود: لازم است برای ممانعت از تکرار چنین وقایعی و گره‌گشایی از معضلات، فعالان اقتصادی با بانک‌ها، راه‌حل‌های اجرایی ارائه دهند .
وی گفت: با پیگیری‌های اتاق اصفهان، بخشنامه جدیدی از سوی سازمان امور مالیاتی برای تسهیل در امور مالیاتی فعالان اقتصادی صادر شده است که مانع از ارجاع سریع دعاوی مالیاتی به هیات‌های حل اختلاف می‌شود و بر اساس آن، سازوکارهای تشویقی برای ممیزانی که با مودیان مالیاتی به توافق برسند، پیش بینی شده است .
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان اعلام کرد: صدور پروانه‌های کسب و کار و دیگر مجوزهای اقتصادی، منوط به تقاضای بازار و اخذ شرایط لازم توسط متقاضیان است که باید بیش از همه، مورد دقت و بررسی ادارات و دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد .

http://www.sepahannews.ir/fa/News/18468/شرایط-اقتصادی-کشور-یکی-از-دلایل-گرفتاری-در-بند-نزول-خواران-است
بستن   چاپ