پیام سپاهان
19 بهمن آخرین فرصت ارسال مقالات به همایش ایمنی در آسانسور و پله برقی
دوشنبه 2 بهمن 1396 - 12:18:02 PM
ایسنا - علمی و آموزشی
سپاهان نیوز - همایش منطقه ای ایمنی در آسانسور و پله برقی" ELEVATORSAFETY2018" روز 16 اسفند ماه96 در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار خواهد شد.
به گزارش ایسنا_منطقه اصفهان، این همایش محلی است برای گردهمایی استادان، صاحب‌نظران و دانشجویان دانشگاه‌های مختلف منطقه از یک‌سو و مهندسان و صنعت گران از سوی دیگر، تا تازه‌ترین فعالیت‌ها و یافته های علمی، پژوهشی و فن‌آوری خود را ارائه داده و به‌ این‌ ترتیب موجب توسعه ارتباط بین دانشگاه و صنعت شوند.
همایش منطقه ای ایمنی در آسانسور و پله برقی با مشارکت گروه مهندسی مکانیک و گروه مهندسی عمران و همكاری انجمن های علمی مكانیك و عمران دانشگاه آزاد اسلامی كاشان برگزار می شود و از لحاظ علمی و فنی نیز،دانشگاه‌ها و صنایع متعددی با آن همکاری می‌کنند.
محورهای این همایش شامل "استانداردهای ایمنی در آسانسور و پله برقی"، " رعایت ایمنی در نصب و سرویس آسانسور و پله برقی"،"اهمیت سرویس و نگهداری دوره ای آسانسور و پله برقی"،"تاثیر آموزش همگانی در افزایش ایمنی آسانسور و پله برقی"، "ارتقاء امنیت روانی عمومی در آسانسور و پله برقی" ، "موانع فرهنگی در رعایت ایمنی" و "آسانسور و آتش سوزی" است.
به گزارش ایسنا؛ مهلت ارسال مقالات به همایش منطقه ای ایمنی آسانسور و پله برقی تا 19 بهمن سال 96 است و این همایش در تاریخ 16 اسفند ماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار می شود.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/18625/19-بهمن-آخرین-فرصت-ارسال-مقالات-به-همایش-ایمنی-در-آسانسور-و-پله-برقی
بستن   چاپ