پیام سپاهان
مدیرعامل شرکت مدیران خودرو:
اولویت اول شرکت مدیران خودرو کیفیت است نه تعرفه
چهارشنبه 4 بهمن 1396 - 8:59:06 AM
ایسنا
سپاهان نیوز - مدیرعامل شرکت مدیران خودرو گفت: تمام محصولات برند چری استانداردهای آلایندگی یورو چهار را پاس کرده است. مدیران خودرو همواره در تولید محصولات خود محیط زیست را اولویت خود دانسته است.
 ژانگ در نشست خبری شرکت مدیران خودرو در حاشیه نمایشگاه صنعت خودرو در اصفهان با بیان اینکه آلودگی ناشی از سوخت های فصیلی مشکل مشترک ایران و چین است، اظهار کرد: برند چری از سال گذشته در خصوص استانداردهای آلایندگی تمام تلاش خود را کرده است و اکنون تمام محصولات استانداردهای آلایندگی یورو چهار را پاس کرده است.
وی با بیان اینکه شرکت مدیران خودرو به عنوان یک شرکت خصوصی فعال در صنعت خودرو همواره در تولید محصولات خود محیط زیست را اولویت خود دانسته است، افزود: به عنوان یک شرکت مسئول و پاسخگو، همواره به دنبال رفع نیازمندی ها بوده ایم که البته رفع آنها باعث افزایش هزینه های خودرو است، اما رفع نیازمندی ها و بهبود کیفیت ها را مهم می شماریم.
مدیرعامل شرکت مدیران خودرو گفت: وارد کردن خودروهای الکترونیک به ایران از برنامه استراتژیکی میان شرکت ایرانی و چینی است که در حال بررسی است. البته باید در جامعه فرهنگ سازی های لازم انجام شود تا برنامه های استراتژیک با سرعت بهتر و بیش تری انجام شود.
وی با بیان اینکه فروش خودروی x33 برند چری در سال های 2005 تا 2008 موفق بود و در سال 2009 پس از عرضه به بازار ایران، این محصول در سه نسل بازار ایران با استقبال خوبی مواجه بوده است، افزود: در آینده برنامه ریزی اساسی و کاملی برای تولید داخلی این محصول انجام شده است. با انجام گرفتن این استراتژی می توانیم این محصول را با قیمت مناسبی در بازار ایران عرضه کنیم.
مدیرعامل شرکت مدیران خودرو گفت: با توجه به اینکه نرخ ارزهای خارجی نسبت به ارزهای داخلی افزایش چشمگیری داشته است، این شرکت بدون اینکه تعرفه را در نظر بگیرد به دنبال اهدافش در خصوص کیفیت است و با تمام قدرت آن را دنبال می کند. این شرکت در تلاش است تا محصولات خود را با سطح مصرف سوخت کمتر و با استعداد محیط زیست محیطی بالاتری را تولید کند.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/18706/اولویت-اول-شرکت-مدیران-خودرو-کیفیت-است-نه-تعرفه
بستن   چاپ