پیام سپاهان
مدیرعامل شرکت خودروسازی MWM:
اعتماد مردم به برندهای چینی روبه افزایش است
چهارشنبه 4 بهمن 1396 - 9:34:30 AM
ایسنا - اقتصادی
سپاهان نیوز - مدیرعامل شرکت MWM گفت: قیمت خودروها با توجه به تغییرات نرخ ارز افزایش می‌یابد و اطمینان مردم نسبت به برندهای چینی رو به افزایش است.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان، بهرام شریعت در نشست خبری شرکت مدیران خودرو در حاشیه نمایشگاه صنعت خودرو در اصفهان در خصوص تولید خودروهای برقی برای کاهش آلایندگی‌ها، اظهار کرد: شرکت مدیران خودرو توانایی کامل تولید خودروهای برقی را دارد و برای تولید پلت فورم خودرو برقی می‌توانیم تولید را با زمانی حدود چهار ماه شروع کنیم.
وی با اشاره به اینکه تعرفه یکی از عوامل افزایش قیمت خودروها است، افزود: تأمین مواد خودروسازها چه در داخل و چه در خارج وابسته به ارز است و به دلیل تغییرات نرخ ارز ناگزیر قیمت خودروها افزایش می‌یابد. نرخ ارز بر خودروهای وارداتی و تولید داخل تأثیر دارد.
مدیرعامل شرکت MWM در خصوص سایت شرکت مدیران خودرو گفت: عرضه کنندگان خودروهای دسته دوم در سایت این شرکت، خودرو خود را عرضه می‌کنند و خریداران نیز از این طریق می‌توانند محصولات را خریداری کنند. البته شرکت مدیران خودرو برر روند کارها و محصولات عرضه شده در سایت نظارت کافی را دارد و سرویس‌هایی را نیز به مشتریان خود ارائه می‌کند.
شریعت افزود: اطمینان مردم نسبت به سایر برندهای چینی در حال افزایش است که این اعتماد با گذشت زمان به دست می‌آید.
همچنین محمدعلی قادری ـ مدیرعامل خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو در این نشست با تأکید بر اینکه مدیران خودرو بالاترین ضریب تأمین قطعات اتومبیل را دارند، اظهار کرد: در تأمین قطعات و گارانتی مشکلی نداریم و قطعات مورد نیاز پس از اعلام، به سرعت ارسال می‌شوند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/18709/اعتماد-مردم-به-برندهای-چینی-روبه-افزایش-است
بستن   چاپ