پیام سپاهان
پیکر حجت الاسلام عبودیت فردا تشییع می‌شود
چهارشنبه 4 بهمن 1396 - 6:31:27 PM
ایرنا - فرهنگی
سپاهان نیوز - اصفهان - پیکر حجت الاسلام و المسلمین " میراز علی عبودیت " از اساتید اخلاق و عرفان حوزه علمیه اصفهان صبح فردا ( پنجشنبه ) در اصفهان تشییع می شود.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین " میرزا علی عبودیت " از اساتید اخلاق و عرفان حوزه علمیه اصفهان و از شاگردان امام خمینی (ره) سه شنبه شب به دلیل کهولت سن در اصفهان درگذشت.
پیکر این استاد اخلاق و عرفان صبح فردا ( پنجشنبه ) از منزل شخصی وی در خیابان توانا واقع در خیابان احمدآباد به سمت امامزاده اسماعیل در خیابان هاتف تشییع می شود.
براساس اعلام حوزه علمیه اصفهان، آیت الله حسین مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان بر پیکر حجت الاسلام و المسلمین عبودیت اقامه نماز خواهد کرد.
آیت الله مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین میرزا علی عبودیت را تسلیت گفت.
در پیام تسلیت آیت الله مظاهری آمده است: درگذشت عالم متّقی و مدرّس حوزۀ علمیّۀ اصفهان، مرحوم جناب حجة الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ علی عبودیّت « رضوان ‌الله ‌علیه » را به همۀ بازماندگان و شاگردان ایشان خصوصاً آقازادۀ عالم و شایستۀ آن مرحوم، دانشمند محترم جناب آقای عبدالرّسول عبودیّت « دامت افاضاته » تسلیت می‌گویم و از خداوند تعالی علوّ درجات آن عالم وارسته و سلامت و سعادت همۀ بازماندگان گرامی را مسألت می‌ کنم.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر

http://www.sepahannews.ir/fa/News/18761/پیکر-حجت-الاسلام--عبودیت-فردا-تشییع-می‌شود
بستن   چاپ