پیام سپاهان
فراخوان پذیرش در مرکز رشد تخصصی هنر در اصفهان
شنبه 7 بهمن 1396 - 3:54:33 PM
ایسنا - فرهنگی و هنری
سپاهان نیوز - فراخوان "پذیرش در مرکز رشد تخصصی هنر" یک فرصت مناسب برای دانش آموختگان، کار افرینان، هنرمندان و صاحبان ایده است.
به گزارش ایسنا_منطقه اصفهان، "فراخوان پذیرش در مرکز رشد تخصصی هنر" در دانشگاه هنر اصفهان برگزار می شود. این فراخوان با همکاری دانشگاه هنر اصفهان، مرکز تحقیقاتی هنر استان اصفهان و مرکز رشد تخصصی هنر بر گزار می شود.
این فراخوان در زمینه های هنر، معماری، شهر سازی، صنایع دستی، طراحی صنعتی، رسانه و صنایع خلاق است و یک فرصت مناسب برای دانش آموختگان، کار آفرینان، هنرمندان و صاحبان ایده است. مهلت شرکت در این فراخوان تا پایان دی ماه سال جاری بوده که این مهلت تا پایان اسفند ماه سال 96 تمدید می شود.
به گزارش ایسنا، اولین مرکز رشد تخصصی هنرکه توسط دانشگاه هنر اصفهان با همکاری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، راه اندازی شده است، با هدف حمایت از ایجاد و گسترش کسب و کارهای دانش بنیان توسط فارغ التحصیلان، کارآفرینان، هنرمندان و صاحبان ایده در زمینه هنر، صنایع دستی، معماری، شهرسازی و رشته های وابسته اقدام به پذیرش گروه های کاری فعال در زمینه های مختلف هنر، می كند.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/18926/فراخوان-پذیرش-در-مرکز-رشد-تخصصی-هنر-در-اصفهان
بستن   چاپ