پیام سپاهان
افزایش صادرات صنایع دستی در کشور
یکشنبه 8 بهمن 1396 - 9:55:45 AM
ایسنا
سپاهان نیوز - معاون صنایع دستی استان اصفهان با بیان اینكه ادعای فروشندگان و اتحادیه صنایع دستی در مورد کاهش میزان فروش صنایع دستی نقض می شود، گفت: صادرات صنایع دستی در سطح كشور یافته است.
جعفر جعفر صالحی  اظهار کرد: دولت برای افزایش توریست تلاش خود را کرده است و اگر فروشندگان صنایع دستی ادعایی در خصوص کاهش میزان فروش دارند باید علت آن را کشف کنند و راه حل مناسبی برای آن بیابند.
وی با بیان اینکه صادرات صنایع دستی در سطح کشور به میزان 20 الی 30 درصد افزایش داشته است، افزود: اگر فروشندگان سلیقه مشتری را در نظر بگیرند، بازار هدف را بشناسند و صنایع دستی را به خوبی ترویج دهند، همچنین با شناسایی آسیب های وارد شده به این حوزه، می توان با آسیب شناسی و حل سریع این مشکلات بر آن فائق شویم.
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: برای پیشگیری از سوء استفاده تورلیدرنماها که باعث آسیب های گردشگری و صنایع دستی می شوند، اقداماتی نظیر ایجاد کدبندی (کد های سه رقمی) مغازه های میدان نقش جهان و در کنار آن یک بروشور به عنوان راهنمای خرید محصولات صنایع دستی مرغوب و با کیفیت در دست چاپ قرار گرفته است و در تمام هتل ها توزیع خواهد شد.
صالحی برای اطمینان خریداران از خرید محصولات صنایع دستی با کیفیت خاطرنشان کرد: در بروشورهای تهیه شده برای مشتریان آدرسی برای بیان شکایات و یا انتقادات است که بتوانیم با بررسی و شفاف سازی با متخلفین برخورد کنیم و نیز شرایط و زمینه خلاف را از بین ببریم.



http://www.sepahannews.ir/fa/News/18940/افزایش-صادرات-صنایع-دستی-در-کشور
بستن   چاپ