پیام سپاهان
بارش برف مدارس برخی شهرستانهای شرق و غرب استان اصفهان را تعطیل کرد
دوشنبه 9 بهمن 1396 - 9:06:19 AM
ایرنا - فرهنگی
سپاهان نیوز - اصفهان - بارش برف که از روز گذشته در بسیاری از شهرستان های استان اصفهان آغاز شد، مدارس برخی شهرهای شرق و غرب استان را به تعطیلی کشاند.
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان روز دوشنبه به ایرنا گفت: بدلیل بارش برف، برودت دما و یخبندان مدارس همه مقاطع تحصیلی شهرهای جلگه، جرقویه علیا و سفلی، بن رود و مهردشت در شهرستان اصفهان در نوبت صبح و عصر امروز تعطیل است.
حسینعلی مهدی افزود: همچنین مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهرهای نطنز، طرق رود و روستاهای بخش مرکزی تعطیل و دانش آموزان دوره های متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر به مدرسه می روند.
وی اظهار کرد: همچنین مدارس پیش دبستانی منطقه امامزاده از توابع بادرود در شهرستان نطنز تعطیل و دانش آموزان ابتدایی و باقی مقاطع با 2ساعت تاخیر بر سر کلاس های درس حاضر می شوند.
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: تمامی پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی روستایی شهرستان تیران و کرون نیز تعطیل است.
مهدی خاطرنشان کرد: در شهرستان فولادشهر نیز مدارس تمامی مقاطع با 2 ساعت تاخیر و در زرین شهر مقطع ابتدایی و پیش دبستانی در نوبت صبح تعطیل است و مدارس تمامی مقاطع شهرستان خوانسار نیز با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.
به گزارش ایرنا از 24 ساعت گذشته بارش برف و باران نیمی از شهرهای کشور به خصوص اصفهان را فرا گرفته است.
هم اکنون دستگاه تعلیم و تربیت دراستان اصفهان متشکل از 850 هزار دانش‌ آموز، بیش از 50 هزار معلم شاغل و 30 هزار بازنشسته و بیش از پنج هزار مدرسه است.
ت/6994 / 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/19005/بارش-برف-مدارس-برخی-شهرستانهای-شرق-و-غرب-استان-اصفهان-را-تعطیل-کرد
بستن   چاپ