پیام سپاهان
پروازهای اصفهان به فرودگاه مهرآباد از سرگرفته شد
دوشنبه 9 بهمن 1396 - 3:48:21 PM
ایرنا - اقتصادی
سپاهان نیوز - اصفهان - پروازهای فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به مقصد فرودگاه مهرآباد تهران که از شنبه شب به دلیل مسدود شدن فرودگاه مهرآباد در پی بارش شدید برف متوقف شده بود ، صبح امروز ( دوشنبه ) از سرگرفته شد.
مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: پس از عملیاتی شدن فرودگاه مهرآباد تهران، پرواز شماره 2824 مربوط به شرکت هواپیمایی معراج در ساعت 10 و 49 دقیقه صبح امروز از اصفهان به مقصد فرودگاه مهرآباد انجام شد.
" رضا معمار " درباره پروازهای دیگر که شامگاه شنبه و بامداد یکشنبه به دلیل مسدود شدن فرودگاه امام (ره) مجبور به فرود در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان شدند نیز گفت: پرواز 6620 آتا مسیر استانبول - تهران و پرواز شماره 3058 هواپیمایی زاگرس مسیر تفلیس - تهران و پرواز شماره 3424 ایران ایر از بغداد به فرودگاه امام تا ساعاتی دیگر انجام می شود.
وی افزود: مسافران این پروازها توسط شرکت های هواپیمایی مربوطه در برخی از هتل های اصفهان اسکان یافته اند و بنا به اعلام شرکت های یاد شده برخی از مسافران این پروازها که مقصدشان شهرهای جنوبی کشور بوده است بنا به درخواست خود، اصفهان را با سایر وسایل نقلیه عمومی ترک کرده اند.
خاطرنشان می شود، تعدادی از پروازهای داخلی و خارجی به مقصد تهران شنبه شب به علت بارش برف و مسدود شدن باند فرودگاههای مهرآباد و امام خمینی (ره)، مجبور به فرود در اصفهان شدند.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان و دارای 2 باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با10 جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.
این فرودگاه که در مرکز کشور قرار دارد، به عنوان مُعین فرودگاه های کشور عمل می کند و در طول سال میزبان بسیاری از فرودهای اورژانسی، اضطراری و هدایت شده است.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20006/پروازهای-اصفهان-به-فرودگاه-مهرآباد-از-سرگرفته-شد
بستن   چاپ