پیام سپاهان
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا خبر داد:
افتتاح 41 پروژه در دهه فجر با هزینه 82 میلیارد ریال در شهرضا
سه شنبه 10 بهمن 1396 - 12:25:01 PM
مهر
سپاهان نیوز - شهرضا - مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا گفت: امسال 41 پروژه عمرانی در دهه فجر با هزینه بالغ بر 82 میلیارد ریال در شهرضا افتتاح می شود.

مرتضی ملکیان اظهار داشت: در 39 سالگی پیروزی سالگرد انقلاب اسلامی هستیم که از ماه گذشته ستاد دهه فجر شهرضا تشکیل و یک کمیته فرعی ستاد دهه فجر منظریه و 20 کمیته زیر مجموعه برای ارائه بهتر خدمات تشکیل شده است.
وی تصریح کرد: اهداف ستاد در دو محور ترویج آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و آگاهی بخشی و معرفت افزایی در خصوص معارف و اندیشه انقلاب اسلامی برنامه ریزی شده است.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شهرضا گفت: 80 درصد از پروژه ها در مناطق محروم و روستایی به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه برنامه های دشمن در دو دهه اخیر بیشتر برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه بوده است، ادامه داد: بصیرت افزایی، امید آفرینی و تقویت غرور ملی باید در اولویت تمام برنامه ها باشد.
ملکیان اتحاد و همدلی را ضرورت مقابله با توطئه های دشمنان عنوان کرد و افزود: وحدت و همبستگی ملی همیشه توطئه های دشمن را نقش بر آب کرده است.
وی گفت: وحدت و تقویت همدلی، همواره عامل اصلی پیروزی و سرافرازی بوده و اکنون که دشمنان با تفرقه افکنی و توطئه بدنبال ایجاد اختلاف هستند ضرورت اتحاد، انسجام، همدلی و هوشیاری مردم و مسئولان در برابر این توطئه ها بیش از پیش احساس می شود.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شهرضا تاکید کرد: دشمن ‌شناسی موضوع بسیار مهم بوده تا بتوان از این دریچه دسیسه‌ های دشمن را شناخت و آنها را خنثی کرد.
وی از برگزاری 144 برنامه متنوع در دهه فجر امسال در شهرضا خبر داد و افزود: یکی از اهداف ما در این برنامه ها آشنایی نسل جوان با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است.
ملکیان گفت: جهاد کشاورزی با 19 پروژه و اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و 960 میلیون تومان بیشترین پروژه های افتتاح امسال را به خود اختصاص داده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20056/افتتاح-41-پروژه-در-دهه-فجر-با-هزینه-82-میلیارد-ریال-در-شهرضا
بستن   چاپ