پیام سپاهان
قینانی: با تمام تیم‌های دیگر لیگ متفاوت هستیم
سه شنبه 10 بهمن 1396 - 1:37:20 PM
ایسنا - ورزشی
سپاهان نیوز - سرمربی تیم هندبال بانوان هیئت استان اصفهان با اشاره به شرایط تیمش گفت: در شرایطی وارد لیگ شدیم که دوران بدنسازی نداشتیم و بازیکنان نیز هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند و در کل با تمام تیمهایی که در لیگ برتر حضور دارند متفاوت هستیم.
اعظم قینانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، در خصوص بازی تیمش مقابل هیئت هندبال سنندج اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود، در دور رفت بر اساس اشتباهات فردی نتیجه را واگذار کردیم برای این بازی برنامه‌های خاصی داشتیم و تمرینات خوبی را سپری کرده بودیم. حتی در مقطعی از بازی اختلاف خوبی داشتیم که نتوانستیم فاصله خود را حفظ کنیم و در نهایت با اختلاف یک گل به پیروزی دست یافتیم.
وی افزود: خوشبختانه بازیکنان ما روند رو به رشد خوبی را شروع کردند و امیدوارم در دو بازی باقیمانده بتوانند به همین روند خود ادامه دهند. حتی باخت به شاهین شهر وسنندج در دور رفت براساس اشتباهات فردی وبی تجربگی بازیکنان بود که در ادامه لیگ به خودباوری که نیاز بود، دست یافتند.
وی ادامه داد: میانگین سنی بازیکنان ما نسبت به سایر تیم‌ها بسیار کمتر است و امکانات و هزینه‌هایی که دیگر تیم‌ها انجام می‌دهند ما در اختیار نداریم اما بچه‌ها توانستند عملکرد خوبی داشته و بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتند. این بازیکنان آینده ی بسیار خوبی خواهند داشت، چرا که با موجودیت و توان کم خود بازی می‌کنند و اگر کمی به پختگی و خودباوری برسند بطور قطع می‌توانند شانه به شانه تیم‌های بالای جدول بازی کنند.
سرمربی تیم هندبال هیئت استان با اشاره به بازی روز جمعه در مقابل بهمن بهبهان گفت: این تیم نسبت به دور رفت تغییرات زیادی داشته 3 بازیکن جدید خوب و با کیفیت با سرمربی تازه به خدمت گرفته و در دور برگشت با وجود باختهایی که داشته اما توانسته فاصله خود را با تیمهای دیگر کم کند، کار سختی مقابل آنها داریم، اما بازیکنان ما نشان دادند که می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند اگر در این بازی که در خانه است، بتوانند خواسته‌های کادر فنی را در زمین به خوبی پیاده کنند و با اعتماد به نفس بازی کنند، می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم.
وی در خصوص جایگاه تیمش در پایان فصل خاطر نشان کرد: برنامه ما قرار گرفتن در جمع 4 تیم بالای جدول رده بندی بود. به هر جهت اتفاقاتی رخ داد که ما را از این هدف دور کرد وبنابراین تلاش می‌کنیم لیگ را به خوبی و با انگیزه بیشتر برای فصل بعد با قرار گرفتن در جایگاه پنجم به پایان برسانیم.
کدخبرنگار:13042
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20064/قینانی--با-تمام-تیم‌های-دیگر-لیگ-متفاوت-هستیم
بستن   چاپ