پیام سپاهان
فرماندار اردستان: 73 طرح عمرانی در دهه فجر افتتاح می شود
سه شنبه 10 بهمن 1396 - 2:04:17 PM
ایرنا - اقتصادی
سپاهان نیوز - کاشان- فرماندار اردستان از افتتاح 73 طرح عمرانی با اعتبار افزون بر 90 میلیارد ریال همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایرنا، 'علیرضا غیور' روز سه شنبه در نشستی با خبرنگاران اردستان تشریح کرد: 28 طرح در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات، چهار طرح آبرسانی، پنج طرح کشاورزی و 17 طرح برق رسانی در مناسبت های دهه مبارک فجر سال جاری به بهره برداری می رسد.
وی بخش دیگری از طرح ها را در حوزه بهداشت و درمان، خدمات اجتماعی، مسکن مددجویی و راه اندازی کارگاه تولیدی عنوان کرد و گفت: برنامه های ویژه ای نیز همزمان با سی و نهمین بهار انقلاب در این شهرستان اجرا خواهد شد که نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه و کارخانه ها، قدردانی از پیشگامان انقلاب اسلامی، برگزاری محفل های انس با قرآن از جمله آنهاست.
فرماندار اردستان افزود: میهمانی لاله ها و عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقه های ورزشی و فرهنگی و اکران فیلم از دیگر برنامه هایی می باشد که برای دهه فجر امسال تدارک دیده شده است.
او اضافه کرد: مردم مومن و ولایتمدار شهرستان اردستان همواره در برهه های حساس در صحنه حضور داشتند و امید می رود راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز با حضور گسترده خود مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب به سرکردگی آمریکای جنایتکار بزنند که همواره در صدد تضعیف کشور و انقلاب بوده و هستند.
غیور در ادامه از تشکیل شرکت تعاونی عمران و توسعه شهرستان اردستان در آستانه دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: موسسان این شرکت تعاونی افراد متخصص و معتمد اردستان هستند و نیم درصد جمعیت شهرستان با سرمایه دست کم یک میلیارد ریال در آن عضویت خواهند داشت.
وی بیان کرد: ماهیت این شرکت با سایر شرکت های تعاونی متفاوت بوده و نقش نظارت دولت نیز در آن دیده شده تا زمینه توسعه و عمران شهرستان اردستان را فراهم کند.
شهرستان اردستان با بیش از 42 هزار نفر جمعیت در فاصله 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20065/فرماندار-اردستان--73-طرح-عمرانی-در-دهه-فجر-افتتاح-می-شود
بستن   چاپ