پیام سپاهان
مرحله پلی آف
ذوب آهن اصفهان راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شد
سه شنبه 10 بهمن 1396 - 7:42:07 PM
ایرنا - ورزشی
سپاهان نیوز - اصفهان- تیم فوتبال ذوب آهن ایران(اصفهان) سه شنبه شب با حذف تیم
"آیزول" هند به مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.
به گزارش ایرنا؛ دیدار تیم های تیم های ذوب آهن ایران( اصفهان) و آیزول هند در چارچوب رقابت های مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و شاگردان «امیر قلعه نویی» با نتیجه سه بر یک از سد تیم آیزول هند گذشتند تا گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرند.
مهدی رجب زاده در دقیقه سه از روی نقطه پنالتی و مرتضی تبریزی در دقایق 82 و
1+90 این دیدار برای تیم ذوب آهن گلزنی کرده و صعود تیمشان را به مرحله گروهی این رقابت ها رقم زدند.
تنها گل تیم آیزول هند را «آندری آیونس کو» در دقیقه 20 درون دروازه رشید مظاهری جای داد.
تیم ذوب آهن با حذف ایزول هند، در گروه دوم این رقابت ها قرار گرفت و با تیم های الدحیل قطر، لوکوموتیو تاشکند و الوحده امارات همگروه شد.
شاگردان «پائلو منزس» سرمربی پرتغالی تیم آیزول هند نیز با قبول این شکست از صعود به مرحله گروهی این رقابت ها بازماندند.
دیدار تیم های ذوب آهن و آیزول ساعت 17 در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد و شاگردان امیر قلعه نویی شروع توفانی داشتند و خیلی زود در دقیقه سوم دیدار به گل رسیدند اما در ادامه، بازیکنان تیم آیزول با تسلط به بازی، گل خورده را در دقیقه 20جبران کردند و بازی را به تساوی کشاندند و سرانجام در این نیمه تلاش بازیکنان دو تیم برای گلزنی ثمری نداشت و بازی با همان نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
نیمه دوم باز هم با حملات تیم ذوب آهن آغاز شد، اما برخلاف نیمه نخست ارسال های بلند به محوطه جریمه در دستور کار شاگردان قلعه نویی قرار داشت و آنان چندبار نیز در موقعیت گلزنی قرارگرفتند اما فرصت های این تیم با توجه به هماهنگی مدافعان و دروازه بان تیم آیزول، یکی پس از دیگری برای این تیم از دست رفت.
در ادامه قلعه نویی در ترکیب تیمش دست به تغییر زد و قاسم حدادی فر را در دقیقه 65 جانشین ستاری کرد و بدنبال این تعویض در دقیقه 78 نخستین فرصت برای بازیکنان تیم ذوب آهن فراهم شد و شوت سنگین بختیار رحمانی با دیرک افقی دروازه آیزول برخورد کرد و به بیرون رفت.
اصرار بازیکنان ذوب آهن در ارسال های بلند در محوطه جریمه حریف سرانجام در دقیقه 82 جواب داد و مرتضی تبریزی با ضربه سری زیبا دروازه آیزول را گشود و برتری تیمش را رقم زد.
در ادامه و در وقت های تلف شده نیمه دوم نیز بار دیگر مرتضی تبریزی موفق به گلزنی شد و اختلاف را به دو گل افزایش داد.
بدین ترتیب ذوب آهن در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، بیست و سوم بهمن ماه با تیم الدحیل قطر در این کشور دیدار خواهد کرد.
گ6020/ 6027/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20102/ذوب-آهن-اصفهان-راهی-مرحله-گروهی-لیگ-قهرمانان-آسیا-شد
بستن   چاپ