پیام سپاهان
سرمربی آیزاول هند: به بازیکنان تیمم افتخار می کنم
سه شنبه 10 بهمن 1396 - 8:38:57 PM
ایرنا - ورزشی
سپاهان نیوز - اصفهان- سرمربی تیم فوتبال "آیزاول" هند گفت: با وجود اینکه از ذوب آهن ایران شکست خودریم و از گردونه رقابت ها حذف شدیم اما به بازیکنانم بدلیل ارائه بازی خوب افتخار می کنم.
به گزارش ایرنا، 'پائولو کوئلیو منزس' سه شنبه شب بعد از شکست تیمش از ذوب آهن ایران(اصفهان) در نشستی خبری افزود: تیم ما با یک جلسه تمرین کمتر و با خستگی زیاد به ایران آمد و گل دقیقه دوم ذوب آهن بازی را برای ما سخت تر کرد.
وی ادامه داد: ما در این دیدار سه بازیکن غایب داشتیم و با این وجود برابر نماینده ایران با لیاقت ظاهر شدیم.
سرمربی آیزاول گفت: سرمای شدید فولادشهر تاثیری در نحوه بازی ما نداشت زیرا مشکل فقط برآمده از ذهن است و برای موفقیت نباید به مشکلات توجهی کرد.
'پائولو کوئلیو منزس'خاطرنشان کرد: به ذوب آهن تبریک می گویم چون این تیم شانس زیادی برای حضور در مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت.
وی اظهار کرد: زمانی که بازی مساوی شد بازهم نمی توانستیم نتیجه را به سود خود به پایان برسانیم و شانسی در این دیدار نداشتیم.
وی اضافه کرد: آیزاول از لحاظ مالی فقیر است بطوری که بازیکنان ما ماهیانه حدود 200 تا 300 دلار در ماه دستمزد می گیرند.
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، با حذف تیم آیزول هند به مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.
در این دیدار، شاگردان امیر قلعه نویی با نتیجه سه بر یک از سد تیم آیزول هند گذشتند و در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتند.
تیم ذوب آهن با حذف ایزول هند در گروه دوم این رقابت ها جای گرفت و با تیم های الدحیل قطر، لوکوموتیو تاشکند و الوحده امارات همگروه شد.
شاگردان «پائلو منزس» سرمربی پرتغالی تیم آیزول هند نیز با قبول این شکست از صعود به مرحله گروهی این رقابت ها بازماندند.
ت/8114/6027

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20111/سرمربی-آیزاول-هند--به-بازیکنان-تیمم-افتخار-می-کنم
بستن   چاپ