پیام سپاهان
مدیر صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی اصفهان:
سالانه 760 تن سبزی و صیفی‌جات خشک در اصفهان بسته‌بندی می‌شود
چهارشنبه 11 بهمن 1396 - 11:01:35 AM
مهر
سپاهان نیوز - اصفهان - مدیر صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی اصفهان گفت: سالانه 760 تن سبزیجات و صیفی‌جات تازه و خشک در شهرستان اصفهان بسته‌بندی می‌شود.

منصور قماشی   اظهار داشت: جهاد کشاورزی اصفهان اقدامات موثری در صدور طرح‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی انجام داده است.
وی بیان داشت: مدیریت صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان در زمینه صدور پروانه بهره‌برداری اقدام به بررسی و تائید طرح تولید ورمی کمپوست به ظرفیت 250 تن در سال در شهرستان اصفهان کرده است.
مدیر صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی اصفهان گفت: در همین راستا طرح تولید سیب‌زمینی نیمه آماده منجمد با ظرفیت سه هزار و 120 تن در سال در شهرستان بوئین میاندشت نیز از دیگر طرح‌های صنایع تبدیلی است.
وی ادامه داد: طرح سردخانه بالای صفر به ظرفیت هشت هزار تن در سال در شهرستان شهرضا و طرح بسته‌بندی سالانه غلات و حبوبات به ظرفیت 540 تن در شهرستان برخوار از دیگر طرح‌ها در این حوزه است.
قماشی بیان داشت: معرفی 15 طرح صنایع تبدیلی جهت استفاده از تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش از محل اعتبارات بنگاه‌های کوچک و متوسط و جذب 193 هزار میلیون ریال برای پنج طرح از این جمله است.
وی بیان داشت: در همین راستا سرمایه ثابت هشت طرح 35 هزار و 800 میلیون ریال و سرمایه در گردش شش طرح 75 هزار میلیون ریال است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20145/سالانه-760-تن-سبزی-و-صیفی‌جات-خشک-در-اصفهان-بسته‌بندی-می‌شود
بستن   چاپ