پیام سپاهان
فرماندار شهرستان گلپایگان در پی برخورد با یک خبرنگار تغییر کرد
چهارشنبه 11 بهمن 1396 - 3:34:06 PM
ایرنا - فرهنگی
سپاهان نیوز - اصفهان- فرماندار شهرستان گلپایگان با تصمیم استاندار اصفهان و بدنبال مسائل مطرح شده درباره برخورد صورت گرفته با یک خبرنگار، تغییر کرد و بخشدار مرکزی گلپایگان به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.
به گزارش ایرنا، دیروز سه شنبه فیلمی در شبکه های اجتماعی و برخی رسانه ها از جلسه ای در گلپایگان منتشر شد که فرماندار این شهرستان در آن جلسه به فیلمبرداری یک خبرنگار از جلسه معترض شد.
در همین ارتباط استاندار اصفهان روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: اتفاق مذکور در شرایط خاصی رخ داده بود، زیرا فرماندار و برخی مسئولان گلپایگان پس از سه و نیم ساعت بازدید، در جلسه مذکور شرکت کرده بودند و فرماندار نیز دچار خستگی و بیماری بود.
محسن مهرعلیزاده با بیان اینکه فرماندار در این جلسه با خبرنگار "درشتی" کرده بود، افزود: نفس این کار یعنی رعایت نکردن جایگاه و شان مردم، خبرنگاران و اصحاب رسانه و همچنین این اقدام در شان و زیبنده نماینده دولت نبود.
استاندار اصفهان با بیان اینکه بنده بدلیل این اتفاق از مردم عذرخواهی کردم، ادامه داد: بدنبال این اتفاق دیروز شماری از همکاران را مامور کردم و شخص فرماندار گلپایگان نیز احضار و با وی در چند نوبت گفتگو شد.
وی تاکید کرد: گرچه شرایط جلسه و فرماندار خاص بوده، اما این وضعیت توجیه گر این برخورد نیست زیرا ما مکلف هستیم از حقوق شهروندی مردم دفاع کنیم.
مهرعلیزاده اضافه کرد: بنابراین تصمیم گرفتیم تا فرماندار گلپایگان جایگزین شود و بخشدار مرکزی گلپایگان به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.
ت/6020/3011

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20170/فرماندار-شهرستان-گلپایگان-در-پی-برخورد-با-یک-خبرنگار-تغییر-کرد
بستن   چاپ