پیام سپاهان
درخشش بدمینتون بازان اصفهان در مسابقات کارگری
پنجشنبه 12 بهمن 1396 - 12:30:00 PM
ایسنا - ورزشی
سپاهان نیوز - تیم کارگران استان اصفهان قهرمان بخش انفرادی و نایب قهرمان تیمی مسابقات بدمینتون کارگران کشور را از آن خود کرد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، در پایان اولین دوره مسابقات بدمینتون قهرمانی کارگران کشور که به میزبانی تهران در ورزشگاه معتمدی با شرکت 13 تیم برگزار شد، تیم کارگران استان اصفهان نایب قهرمان بخش تیمی و قهرمان بخش انفرادی را به دست آورد.
نماینده اصفهان در دور مقدماتی با شکست تیم‌های خراسان شمالی و گلستان راهی مرحله یک چهارم شد که در این مرحله نیزپیروزی مقابل تهران (ب) به مرحله نیمه نهایی رسید. بدمینتون بازان اصفهان در رقابتی تماشایی نماینده استان ایلام را شکست دادند و به فینال راه یافتند تا در فینال با نماینده فارس رقابت کنند که در پایان علیرغم شایستگی با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست دادند و جایگاه دوم ایستادند.
اما در بخش انفرادی این مسابقات احسان حقی نماینده استان اصفهان توانست با غلبه بر تمامی رقبای خود بر سکوی قهرمانی قرار گیرد.
در پایان مسابقات بدمینتون کارگران کشور در بخش تیمی، فارس، اصفهان و گلستان اول تا سوم شدند و و در بخش انفرادی نیز حسام حقی از اصفهان قهرمان شد، مهدی ولی الهی از تیم تهران ب دوم شد و محمد حبی از فارس و رضا هاشمی از تهران (الف) مشترکا سوم شدند.
حسام حقی، حمید ملائیان، و حسن صادقی با هدایت غلامحسین یزدانپناه و مهدی ناظمی به عنوان سرپرست اعضا تیم بدمینتون کارگران استان اصفهان در رقابت‌های کشوری را تشکیل دادند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20222/درخشش-بدمینتون-بازان-اصفهان-در-مسابقات-کارگری
بستن   چاپ