پیام سپاهان
تیم والیبال رعد پدافند کاشان برابر هاوش گنبد شکست خورد
پنجشنبه 12 بهمن 1396 - 11:16:32 PM
ایرنا - ورزشی
سپاهان نیوز - کاشان- تیم رعد پدافند کاشان دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال مردان کشور را با نتیجه 3 بر 2 به میهمان خود هاوش گنبد واگذار کرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم والیبال رعد پدافند شامگاه پنجشنبه در دیدار هفته دهم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام شهید «محسن حججی» در سالن هفت مهر آتش نشانی کاشان میزبان هاوش گنبد بود که پس از ماراتنی پنج ستی نتیجه را واگذار کرد.
هاوش در ست های نخست و دوم با نتیجه 25 بر 20 و 27 بر 25 پیروز شد اما رعد پدافند در ادامه به ترتیب با نتیجه 26 بر 24 و 25 بر 15 ست های سوم و چهارم بازی را به سود خود پایان داد.
هاوش گنبد ست پایانی را 17 بر 15 برابر میزبان خود پیروز شد تا با هفت برد و 19 امتیاز چند پله بالاتر در جایگاه نهم قرار بگیرد.
رعد پدافند کاشان نیز در پایان هفته بیست و یکم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران با 2 برد و 9 امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.
تنها پیروزی رعد پدافند در جریان بازی در چهارمین دیدار دور برگشت برابر شهرداری ارومیه رقم خورد؛ برد دوم این فصل رعد پدافند به دنبال انصراف سارویه ساری از ادامه رقابت ها به نام این تیم ثبت شده است.
انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20255/تیم-والیبال-رعد-پدافند-کاشان-برابر-هاوش-گنبد-شکست-خورد
بستن   چاپ