پیام سپاهان
هشتمین دوره رقابت های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا – تهران
فصیحی: خوشحالم که خودم را ثابت کردم/ می‌توانستم رکورد بزنم
جمعه 13 بهمن 1396 - 3:50:05 PM
ایسنا - ورزشی
سپاهان نیوز - رکورددار دوی 60 متر زنان ایران گفت: اگر دیروز فینال برگزار می‌شد چون بدنم آماده بود می‌توانستم رکورد بزنم.
به گزارش ایسنا، فرزانه فصیحی بعد از کسب مدال برنز وی 60 متر رقابت های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا اظهار کرد: واقعا در دوی 60 متر حریفان با قدرت حاضر شده بودند. در 60 متر، قهرمان آسیا حاضر بود و حتی ورودی جهانی هم در این رقابت ها به دست آمد. کسب این مدال حس خیلی خوبی برایم داشت. اینکه توانستم در میان بهترین های آسیا روی سکو بروم خیلی خوشایند است.
او درباره رقبای خود گفت: نفر اول خیلی خوب دوید و نمی توانم بگویم می‌توانستم طلا بگیرم اما اگر دیروز فینال برگزار می شد چون بدنم آماده بود می توانستم رکورد بزنم.
رکورددار دوی 60 متر زنان ایران در ادامه بیان کرد: قبل از مسابقات خیلی نا امیدم کردند و گفتند که سطح مسابقات در این ماده بسیار بالا است. انگار به قدری بقیه از من بهتر هستند که من نمی توانم مدال بگیرم، ولی خوشبختانه من خودم را ثابت کردم. شاید کسی روی مدال من حساب نمی کرد اما خیلی خوشحالم که توانستم این تفکر را از بین ببرم و در میان بهترین های آسیا باشم.
فصیحی درباره بغضش بعد کسب مدال در آسیا گفت: زمانی که از مدالم بغض کرد اشک هایم در آمد. پدرم در این مدت پابه پای من در تمریناتم حاضر بود تا مشکلی برایم پیش نیاید. واقعا فراتر از حد انتظار کنارم بود. حتی او گفت دو شب است که نخوابید و خیلی خوشحالم که توانستم پدر و مادر و البته مربی ام را شاد کنم.
به گزارش ایسنا، فرزانه فصیحی امروز توانست در دوی 60 متر رقابت های دوومیدانی قهرمانی داخل سالن آسیا به مدال برنز برسد.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20275/فصیحی--خوشحالم-که-خودم-را-ثابت-کردم--می‌توانستم-رکورد-بزنم
بستن   چاپ