پیام سپاهان
تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم و پیشکسوت سینما در جشنواره فیلم فجراصفهان
شنبه 14 بهمن 1396 - 9:16:12 AM
ایرنا - فرهنگی
سپاهان نیوز - اصفهان- درآیین افتتاحیه هشتمین جشنواره فیلم فجر اصفهان از خانواده پاسدار شهید مدافع حرم حسین آقادادی و هوشنگ حریرچیان هنرمند پیشکسوت سینما تجلیل شد.
به گزارش ایرنا، آئین افتتاحیه هشتمین جشنواره فیلم فجر اصفهان شامگاه جمعه با حضور استاندار اصفهان ، مسئولان و هنرمندان در سینما فلسطین اصفهان برگزار شد.
در این آیین از خانواده پاسدار مدافع حرم پاسدار شهید مدافع حرم حسین آقادادی تجلیل شد.
پاسدار شهید مدافع حرم حسین آقادادی از تیپ 40مهندسی سپاه اواخر مهرامسال در 40سالگی در درگیری با تروریست های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.
این شهید اصفهانی هجدهم مهرماه نخستین بار به مناطق جنگی جبهه مقاومت اعزام و در عملیات دیرالزور به شهادت رسید.
وی محرم امسال از خادمان هیات رزمندگان اسلام اصفهان در عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) بود.از شهید حسین آقادادی دو دختر نوجوان و یک پسر خردسال به یادگار مانده است.
همچنین دراین مراسم از هوشنگ حریرچیان هنرمند پیشکسوت تجلیل شد.
پس از پایان آئین افتتاحیه هشتمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان فیلم «های لایت» با حضور هنرمندان این فیلم از جمله پژمان بازغی و آزاده زارعی به نمایش درآمد.
جشنواره فیلم فجر همزمان با جشنواره بین المللی فیلم فجر شامگاه جمعه در اصفهان آغاز شد.
13 فیلم از بخش سودای سیمرغ در سینما فلسطین و سینما سپاهان در نوبت های 18:30 و 20:30 برای این رویداد فرهنگی هنری در نظر گرفته شده و ویژه برنامه دانش آموزان مدارس نیز با اکران پنج فیلم کودک و نوجوان از ساعت 10 صبح در دو نوبت از 14 تا 18 بهمن به مدت پنج روز در سینماهای سپاهان و فلسطین برگزار خواهد شد.
ت /8114/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20292/تجلیل-از-خانواده-شهید-مدافع-حرم-و-پیشکسوت-سینما-در-جشنواره-فیلم-فجراصفهان
بستن   چاپ